Foo Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 När jag installerade winamp kommer den upp och söker åt mig istället för att hitta den websida jag söker när jag skriver i adressfältet. I Firefox är det i alla fall så att den använder nån "Jag har tur" funktion som öppnar första bästa funna resultat. Hur får man tillbaks detta istället för "winampsökgrejjen"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Du kan ju börja med att berätta vilken webb-läsare du använder. Jag antar att du använder Internet Explorer, och den webbläsaren tror jag inte har den funktionen, att kunna skriva t.ex. "YouTube" och komma in på YouTube direkt. Har inte WinAmp installerat på min dator, och för mig kommer det upp en sida med sökresultat från Google. Nu kanske jag inte förstod din post till fullo, ni får ursäkta mig om jag misstar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts