Mordos Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Damn detta gjorde så ja missade 10 varv av F1 ja som alltid vill se starten Jag kan berätta den för dig. FZOOOM. FFZOOOOM. FZOOOOOM. FZOOOOM. FZOOOOOM. FZOOOOM. FZOOOOM. FZOOOOOM. FZOOOOM. FOOOOM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Tänkte inte på att ställa om igår innan jag gick och la mig, trodde jag vaknade tidigt idag men så var det ju inte, Aja, skönt med sommartid iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Varmare och ljusare morgonar. <3 Stämmer ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Jag kan berätta den för dig. FZOOOM. FFZOOOOM. FZOOOOOM. FZOOOOM. FZOOOOOM. FZOOOOM. FZOOOOM. FZOOOOOM. FZOOOOM. FOOOOM. Min klocka ställdes om automatiskt kl 02.00 blev den 03.00 direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Stämmer ej. kom på de sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Jag kan berätta den för dig. FZOOOM. FFZOOOOM. FZOOOOOM. FZOOOOM. FZOOOOOM. FZOOOOM. FZOOOOM. FZOOOOOM. FZOOOOM. FOOOOM. ------- Här tror man att man går upp tidigt, men när jag satte igång datorn skvallrade den. känns lite jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Måste säga att det är väldigt skönt med en extra timme ljus på kvällen. Man blir på bättre humör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Kom en timma försent till repan på grund av sommartidshelvetet, fatta de ble ekstremt arja och kasta alla munkar på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Jag märkte när jag drog till repet idag att det var ljusan dag, fast det för max två veckor sen var kolmörkt klockan 19. Mycket trevligare att vakna till morgonljuset när man faktiskt ska gå upp så dags också Förra veckan trodde jag det var tidsskifte, så jag sov bara 5 timmar pga att jag ställde fram klockan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Jag märkte när jag drog till repet idag att det var ljusan dag, fast det för max två veckor sen var kolmörkt klockan 19. Mycket trevligare att vakna till morgonljuset när man faktiskt ska gå upp så dags också Förra veckan trodde jag det var tidsskifte, så jag sov bara 5 timmar pga att jag ställde fram klockan Men iomed Sommartiden så blir det ljusare på kvällen och mörkare på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Hah, underbar tråd, från allt munksnack till Mordos' FZOOM-inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Men iomed Sommartiden så blir det ljusare på kvällen och mörkare på morgonen. AAA, men inte för Bojjan för han är speciell!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 (redigerad) Men iomed Sommartiden så blir det ljusare på kvällen och mörkare på morgonen. Beror väl helt på när man brukar behöva stiga upp i jämförelse med solen? Jag brukar ha morgonljus minst en timme innan jag behöver gå upp. Mycket härligare att få ljuset senare, kanske en halvtimme innan klockan ringer så att man vaknar upp långsamt men i tid, till skillnad från nyligen då man hade ljus alldeles för länge så man störde sig på det. Även om morgonljus in i ett ljust rum är sjukt mysigt sätt att vakna på är det surt om man sovit för kort tid. Redigerad 30 mars, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Beror väl helt på när man brukar behöva stiga upp i jämförelse med solen? Jag brukar ha morgonljus minst en timme innan jag behöver gå upp. Mycket härligare att få ljuset senare, kanske en halvtimme innan klockan ringer så att man vaknar upp långsamt men i tid, till skillnad från nyligen då man hade ljus alldeles för länge så man störde sig på det. Även om morgonljus in i ett ljust rum är sjukt mysigt sätt att vakna på är det surt om man sovit för kort tid. Dina vanor förändrar ju inte det faktum att det blir ljust en timme senare enligt klockan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Dina vanor förändrar ju inte det faktum att det blir ljust en timme senare enligt klockan. Det, nej. Men det är trevligare att få soluppgången kring sjutiden än klockan sex om man ska upp vid åttahaket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts