Nik. Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Nu är det dax att dra fram klockan en timma igen! visst är det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Jajjemensan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Nu är det dax att dra fram klockan en timma igen! visst är det nu? Japp, det är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 (redigerad) Yes, det är nu. *EDIT* Vad snabba ni andra var då. Redigerad 28 mars, 2009 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Härligt! Varmare och ljusare morgonar. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 (redigerad) Varför ändras inte klockan i datorn? (trots att jag trycker på Update Now) ? Redigerad 28 mars, 2009 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Varför ändras inte klockan i datorn? (trots att jag trycker på Update Now) ? 02.00 ändrar den, om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 (redigerad) Varför ändras inte klockan i datorn? (trots att jag trycker på Update Now) ? kolla på klockan efter två, det är den timmen (mellan 2-3) som försvinner. Edit: jävlar vad ni va snabba ikväll Redigerad 28 mars, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Varför ändras inte klockan i datorn? (trots att jag trycker på Update Now) ? På min bärbara så står det att den ställer om sig klockan 02:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Klockan ställer om sig först när datorn går och köper munkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Klockan ställer om sig först när datorn går och köper munkar. haha ! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Klockan ställer om sig först när datorn går och köper munkar. Hahaha, åh god bless natthumor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Klockan ställer om sig först när datorn går och köper munkar. HAHAHAHAHA, jag tänkte klassiskt spinna vidare, men det var bara klockrent! HAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Jag fattar inte, hur ska man göra för att klockan ska ställas om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Jag fattar inte, hur ska man göra för att klockan ska ställas om? Du måste vänta tills han går för att köpa munkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Jag fattar inte, hur ska man göra för att klockan ska ställas om? Jag ställer alltid om dem när han köper munkar. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Jag har haft ett minimalt lanparty inatt. Min datorklocka står på 09:04. Har datorklockan köpt munkar ännu eller måste jag göra det manuellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Jag har haft ett minimalt lanparty inatt. Min datorklocka står på 09:04. Har datorklockan köpt munkar ännu eller måste jag göra det manuellt? Din datorklocka har redan köpt munkar, du behöver inte göra det manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Nu blev jag sugen på munkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Nu blev jag sugen på munkar! Gå och köp munkar då!. Har ett paket munkar här. --- Damn detta gjorde så ja missade 10 varv av F1 ja som alltid vill se starten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts