Joe Dirt Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Som sagt, Går det att sänka volymen på enbart en person i en telefonkonferens? Sitter och snackar mycket på det men det är 1 person som måste ha mic boost igång för att en annan ska höra honom, men problemet är att jag hör ALLT han gör, knapp tryck allt möjligt... Finns det nått sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Vad jag vet så går det inte iallafall när jag letade bland inställningar. Därför just jag inte använder Skype använder TeamSpeak istället då man slipper att folk ska höra en vad man gör typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Finns inga alternativ för att sänka volym/muta en person i en konferens, tyvär. Personen använder sig nog av en risig mic, alt. en kass webcam. Jag använder webcam själv, vilket medför att man hör omgivande ljud mer, men mitt tangentbord är väldigt tyst, och jag har rätt låg output-volym ändå, så det är inget irriterande när jag pratar med folk. Han får kolla runt i inställningar och försöka sänka volymen mer eller kanske tänka på att köpa ny mic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts