R2D2 Skrivet 3 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2009 Rimligtvis borde vi också ha en ny plats-poll så att alla som röstade på "annan plats" får välja mellan Stockholm och Öland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Öland Roots har släppt bra grejer! http://www.olandroots.com/Lineup.aspx Bl.a Svenska Akademien och Govenor Andy! Ta ert förnuft till fånga och rösta Öland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Aningen försenad, men jag tänkte dra upp den här igen. Jag tänker låta den vara upp tre dagar till för att få avslutande röster. Om det blir Stockholm som vinner, så är det även i Stockholm vi kommer ha forumträffen och vice versa. Noggrannare datum kommer i nästa tråd. Det är väldigt noga att alla förberedelser följs nu, vi vill inte att det ska bli som förra året! Ta initiativet ni med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Aningen försenad, men jag tänkte dra upp den här igen. Jag tänker låta den vara upp tre dagar till för att få avslutande röster. Om det blir Stockholm som vinner, så är det även i Stockholm vi kommer ha forumträffen och vice versa. Noggrannare datum kommer i nästa tråd. Det är väldigt noga att alla förberedelser följs nu, vi vill inte att det ska bli som förra året! Ta initiativet ni med! Eftersom det är så jämnt mellan Stockholm och Öland borde det göras en ny omröstning, precis som R2 säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Eftersom det är så jämnt mellan Stockholm och Öland borde det göras en ny omröstning, precis som R2 säger. Okey, jag gör en ny ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts