kicken Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Well, för att det ska bli så demokratiskt som möjligt så är det äntligen dags med en poll där ni kan rösta om var forumträffen ska äga rum och när ni helst skulle tänka er att komma. Alternativen för platsen är som sagt Stockholm och Öland (stad/ställe lär diskuteras närmare om Öland går vinnande ur striden). Även ett alternativ för er som vill se en forumträff på annat håll.Datumen har jag fixat i tiodagars-intervaller. För er som kan i princip när som helst så finns även det alternativet. Jag har även fixat så man kan rösta på fler än ett datum. Det blir nog bäst så! Jag och många andra skulle uppskatta om bara forumiter som har tänkt sig att komma röstar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Jag väntar med att rösta tills jag vet hur jag ska jobba i sommar. Får veta det snart förhoppningsvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 VOTE 1: Vart som helst VOTE 2: Kan när som helst SWEEEEEEEEEEEEEEEET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Vote: Öland, Kan i stort sätt när som helst. Har dock ansökt om feriearbete första eller sista tredjedelen av lovet, men det är inte ens säkert att jag får nått jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Öland. 10 Juli - 9 Augusti. Det är min semester det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Öland. Kan när som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Öland När som tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Vote1: Kvittar Vote2: När som helst i princip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Så fort jag vet hur det blir med arbete i sommar så röstar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Vad sägs om den 27 juni i Gävle? Då kan ni alla sjunga "Ja må han leva!" för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Vad sägs om den 27 juni i Gävle? Då kan ni alla sjunga "Ja må han leva!" för mig! Eller så sjunger vi alla någon annan stans i Sverige, i Augusti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Vad sägs om den 27 juni i Gävle? Då kan ni alla sjunga "Ja må han leva!" för mig! OHMAGAD! I'll be there! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Öland (Mycket mysigare än stockholm!!! Helst nära nånstans med schysst pizzeria så man kan käka lite sånt ) Röstade på närsom, men det beror på om jag hittar något sommarjobb eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Röstade "det kvittar var festen äger rum" eftersom jag inte är säker på att jag kommer komma och därför inte vill hindra era planer på något sätt. Röstade 21 juni till 31 juli på tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Röstade Öland, sen tog jag 1-10 augusti, kan fler datum men ska göra rätt mycket i Juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 VOTE 1: Vart som helst VOTE 2: Kan när som helst Dito! Vore helt klart bekvämare att ha det i Stockholm, men att kombinera det med Öland Roots är en grymt lockande tanke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Öland fo shizzle! Kan i stort sett när som helst, om det ordnar sig med min ekonomi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 (redigerad) Jag kommer bara om det blir i Norrköping, om det blir det så kan jag fixa dricka till alla som vill ha, billigt (och andra roliga saker som vissa kanske är intresserad av att köpa) Redigerad 31 mars, 2009 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 (redigerad) Jag kommer bara om det blir i Norrköping, om det blir det så kan jag fixa dricka till alla som vill ha, billigt (och andra roliga saker som vissa kanske är intresserad av att köpa) jag är din kompis Edit: På en mer seriös notering så tycker jag det låter trevligt, men tror inte att jag kommer om det inte blir relativt nära där jag bor. Redigerad 31 mars, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 Info: Jag låter pollen stå öppen över påsklovet (som för de flesta är veckan som kommer nu - start fr.o.m 6/4), sedan öppnar jag en ny poll med de tre datum som fått flest röster och att man endast kan välja ett alternativ. Det kommer även upp en fråga om man vill att forumträffen ska äga rum under Öland Roots. Kom ihåg att det inte är jag som anordnar träffen, utan allting beror på er medlemmar. Det är ni som måste ta initiativet i sommar för att något ska bli av. Så länge datumet blir spikat så snart som möjligt kan vi börja planera vidare! Ni som ännu inte röstat, ta tillfället att rösta nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts