GiZmo Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 (redigerad) LOL? Hm, mitt inlägg visas som första posten, även om det är vice som skapade tråden *tummen upp* Redigerad 27 mars, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Kanske han har något problem med forumet ,har haft liknande själv, mina inlägg syntes inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Kanske han har något problem med forumet ,har haft liknande själv, mina inlägg syntes inte. Det var inte bara han, det var databasproblem under morgonen/eftermiddagen. Tråden är sedan i morse ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Det var inte bara han, det var databasproblem under morgonen/eftermiddagen. Tråden är sedan i morse ungefär. Aha på det viset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts