SilentViper Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Ja nu är säsong 2 över och tänkte vi kunde väl diskutera hur det var under dessa 9 avsnitt. Själv skrattade jag alltid åt Gurkan Västeråsaren han var absolut en av de bästa skrattade även åt Anitha ibörjan som hon körde sen vart det inte lika kul med henne då hon lugnade sig allt mer. Men Gurkan har alltid varit min favorit i programmet skulle lätt vilja träffa han IRL i Västerås. Säsong 2 var klart en av de bästa säsonger som har visat skrattade typ hela tiden när ja såg det speciellt åt Gurkan med hans "Jao" "Jävla idiot". Nej hoppas verkligen på en säsong till. Vote: Ja, Hela programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 null vote: ser inte på tv. visserligen har jag hört talas om det, kul med skådespelare när det ska vara typ en tävling om folk som kör dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Såg hela serien, Gurkan och Anitha var riktigt sköna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Aldrig riktigt fastnat för det programmet, fanns väl några andra "sveriges värsta" innan. Ger Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Såg hela serien, Gurkan och Anitha var riktigt sköna! Ja fast Anitha var bara rolig de 3-4 avsnitten sen vart hon allt mer lugnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Tittar knappt på tv längre och detta var inget undantag. Såg dock detta för några år sen och då var det helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Ja nu är säsong 2 över och tänkte vi kunde väl diskutera hur det var under dessa 9 avsnitt. Själv skrattade jag alltid åt Gurkan Västeråsaren han var absolut en av de bästa skrattade även åt Anitha ibörjan som hon körde sen vart det inte lika kul med henne då hon lugnade sig allt mer. Men Gurkan har alltid varit min favorit i programmet skulle lätt vilja träffa han IRL i Västerås. Säsong 2 var klart en av de bästa säsonger som har visat skrattade typ hela tiden när ja såg det speciellt åt Gurkan med hans "Jao" "Jävla idiot". Nej hoppas verkligen på en säsong till. Vote: Ja, Hela programmet Klart att det var en av de bästa när det bara finns två. Tittar knappt på tv längre och detta var inget undantag. Såg dock detta för några år sen och då var det helt ok. Yes, säsong 1 is the way to go. Har den liggandes på hårddisken. Sett de fyra första avsnitten. ------- När säsong ett gick för några år sedan så var jag inte alls intresserad av bilkörning, så att sitta och titta på ett program som handlade om just det var jag inte alls intresserad av att göra. När jag nu fick nys om tvåan när det startade så tänkte jag att det borde vara sjukt skoj att se på. Nu när jag har körkort och vet hur det egentligen ska gå till. Det är sjukt skoj att sitta och flina lite förnöjt åt situationerna som stackarna blir utsatta för. Skadeglädje är den bästa glädjen. Men i alla fall, jag tycker den skönaste personen genom de båda säsongerna är "Snappe" från ettan, men i tvåan är det många fler sköna personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Sett några program, ska skaffa resten sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Jag såg två eller tre program. Okej tidsfördriv antar jag. Vem förlorade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Jag såg två eller tre program. Okej tidsfördriv antar jag. Vem förlorade? Gurkan, såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Vad fick den som vann? Indraget körkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Vad fick den som vann? Indraget körkort? Jag vet inte hur det är i tvåan, men eftersom allting i tvåan är i princip kopierat från ettan så kan jag gissa på att det blir något snarlikt som i ettan. En cykel. 25st körlektioner. Indraget körkort, enda sättet att få tillbaka det är att använda alla sina 25 lektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Såg precis klart ett avsnitt, hur fan fick dom körkort från första början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Såg precis klart ett avsnitt, hur fan fick dom körkort från första början? Bra fråga! Antingen har de skärpt sig något otroligt under uppkörningen/-arna, eller så var kontrollanten väldigt dålig. Patrik, den yngsta killen i säsong 2, fick kortet efter 11(!) uppkörningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Bra fråga! Antingen har de skärpt sig något otroligt under uppkörningen/-arna, eller så var kontrollanten väldigt dålig. Patrik, den yngsta killen i säsong 2, fick kortet efter 11(!) uppkörningar. Då är man väl kanske inte lämpad till körkort, just då. Sen satt han ju och skrev SMS och åt godis under hela körningen i stan, han kunde ju dessutom inte skilja på höger och vänster. Då förstår jag att det tog honom 11 uppkörningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts