RavenE Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Då är vi bara en liten by ute i bergen, som ingen upptäcker och därmed inte ansluter sig till. Om ingen flyger över byn med ett flygplan och fotar infödingarna där och säljer dom till tidningar! Nä, det var drygt. OnTopic, then! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Jag kom inte hit för GTA IV, men jag kom självklart hit för att snacka GTA (i början), nu är jag mest i Allmänt, Loungen och Spel. Men jag tror att det är just GTA som gör att vi får nya medlemmar! Menade ju att du kom hit efter vi hade fått vårt IV forum. Och sen har du nu stannat här typ snart i 2 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Menade ju att du kom hit efter vi hade fått vårt IV forum. Och sen har du nu stannat här typ snart i 2 år. Jaha, trodde att du menade att jag kom hit för att snacka IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Jaha, trodde att du menade att jag kom hit för att snacka IV. Haha nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Minigun kände jag igen som ett troll och att se han starta denna tråd får mig bara tro att han är helt slut i huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Jag håller med er förutom minigun då jag aldrig har gillat han och hans åsikter speciellt när vi argumenterade sims 2 pets eller vad det nu var eller om det var nu om barnen i GTA IV. Nån får rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Då blir vi bara ett random forum som Flashback etc. Random forum som Flashback? Hahaha, du är ju tamejfan slut i huvudet på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Random forum som Flashback? Hahaha, du är ju tamejfan slut i huvudet på riktigt. Han menar nog randomforum som i ett forum som inte har en speciell inriktning. Jag vet att du blir alldeles våt mellan benen när du ser något som du kan vända till en förolämpning men håll dig lite i skinnet, va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Minigun kände jag igen som ett troll och att se han starta denna tråd får mig bara tro att han är helt slut i huvet. Vad är det för påhopp? Jävla äckel.. Får en känsla av att många ratar idén bara för att den råkar komma från mig, kanske för att jag har en annorlunda syn på världen än andra. Det är ju synd om det skulle vara så. I vilket fall som helst så talar ju omröstningen klarspråk. GTA-inriktningen ska inte slopas då de flesta verkar vilja ha kvar den. Skadar knappast på något sätt, men lite onödigt tycker jag att den är. Men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 Om vi slopar GTA delen så försvinner den lilla charmiga delen i det hela... För hur mysigt är det att gå in på "sajten.com/forum"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts