P-C Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Hallå, hallå. Mitt projektarbete för gymnasiet ska bli ett researcharbete om onödig design. Löjliga juicepressar, barnvagnar med inbyggda iPods etc. - ni fattar. Därtill hör att jag ska göra en liten broschyr/tidning som på ett lite ironiskt sätt ska promota dessa sjuka småmonument till västerns konsumtionskultur men allt jag behöver av er är ett snappigt namn för broschyren/tidningen. Tänk i banorna "onödig skit du verkligen behöver". Tack på förhand <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 "Designing Good Life" OBH Nordicas slogan var det första som poppade upp i mitt huvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 "Hur kunde vi klara oss utan..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Onödigt hmmm... Licenser! Licensing good ways! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 "Intelligent Design?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Incredible Designs.. NOT! (Helst med Borat-röst). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Incredible Designs.. NOT! (Helst med Borat-röst). Hur skriver man någonting med dialekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Hur skriver man någonting med dialekt? Ja du... ... Ja du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Incredible Designs.. NAAAAAAAAAAAAAAAAT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Waste of Design Might Need Ehh... Vet inte. Klurigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Nej, det är inte från Japan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Incredible Designs.. NAAAAAAAAAAAAAAAAT HAHAHAHA Det var faktiskt roligt, natthumor. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts