Logiken Skrivet 21 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2010 Jag har börjat med Riot shield! Ganska kul faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2010 Jag har börjat med Riot shield! Ganska kul faktiskt. man har världens största trollface på när man kör med riot shield Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2010 man har världens största trollface på när man kör med riot shield Troll setup: Marathon Pro Lightweight Pro Commando Pro Riot Shield SPAS-12 + Grip Claymore Stun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 21 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2010 Troll setup: Marathon Pro Lightweight Pro Commando Pro Riot Shield SPAS-12 + Grip Claymore Stun Jag är lite ny med MW2 Vad är Spas 12 och Grip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2010 (redigerad) Troll setup: Marathon Pro Lightweight Pro Commando Pro Riot Shield SPAS-12 + Grip Claymore Stun fyfan, you read my mind. har exakt den setupen, och den heter "troll" EDIT: tja, nästan exakt. har blast shield istället för claymore, de gillar att kasta granater på riot shielders Jag är lite ny med MW2 Vad är Spas 12 och Grip? den, med ett grepp därframme så det blir mindre rekyl Redigerad 21 augusti, 2010 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 fyfan, you read my mind. har exakt den setupen, och den heter "troll" EDIT: tja, nästan exakt. har blast shield istället för claymore, de gillar att kasta granater på riot shielders Jag har inte riot shield framme. Den skyddar min rygg medans jag loltrollar med claymores och shotgun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 (redigerad) Jag har inte riot shield framme. Den skyddar min rygg medans jag loltrollar med claymores och shotgun. Något tips på hur man blir bättre med shotgun? Avståndet är ju inte den bästa, är det närstrid som gäller? Redigerad 23 augusti, 2010 av Logiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 (redigerad) Något tips på hur man blir bättre med shotgun? Avståndet är ju inte den bästa, är det närstrid som gäller? SPAS-12 med grip så kan du LÄTT träffa folk på 30 - 35 meters avstånd. Spelstilen är simpel och kan förklaras med 3 ord. "In your face". Du ska helt enkelt inte låta dem fatta att du är där. Och om de vet att du är där, då är de redan döda. Man kan alternativt ta ninja pro istället för commando pro på sista perken för att inte höras lika bra, men det är okej ändå. Hur skjuter man när man sprintar då? Det ska jag förklara. Du hoppar. Hoppar man så nollställer du din position, så du räknas som om du står vanligt. Många skulle säga prone istället, men det är för segt med en shotgun, så ett hopp är bättre för det ger extra shock-faktor. Och glöm att högerklicka, du höftar allt ändå. Redigerad 23 augusti, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 SPAS 12 med grip använd ninja SPAS 12 med Extended mags använd steady aim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 SPAS 12 med grip använd ninja SPAS 12 med Extended mags använd steady aim Grip har inte samma effekt som steady aim, fyi. Grip minskar rekylen, steady aim ökar hipfire-accuracy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Gör ens Grip någon skillnad? Vissa säger att Holographic Sight ökar rangen, Silencer minskar rangen, FMJ'en är buggad, ADS ökar spread. Det bästa enligt de flesta är Extended Mags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Har sett massa videor där folk kollar hur långt man kan sjuta, hur utbrett skotten blir osv, med och utan Grip, och det verkar inte vara nån skillnad. Sen finns det ju en del andra buggar med en del vapen/attachments kombinationer.. Fint att IW bryr sig alls ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Skotten i sig har absolut ingen påverkan från Grip. Grip är enbart rekyl-förminskning, steady aim minskar spreaden på en vapen från höften med 45%. FMJ ökar rangen på alla shotguns förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Spas 12 test video 1 Andra testet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 11 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2010 NEJ!! Vad fan, kom in på en hackad lobby.. Blev lvl 70, kommer jag bli bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 11 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2010 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 11 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2010 Tur, fan vad tråkigt. Har ju fan allt.. Orkar ju inte börja om från 1 igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 (redigerad) Tycker du inte att det är bra?...btw Redigerad 12 september, 2010 av ViolentLag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Veteran är fan svettigt, men skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 http://xboxlive.ign.com/articles/112/1125221p1.html Tänkte tips om att det är halva priset på DLC tills nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts