Ante_freeman Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Jag har för mig att den sänker dmgn, men den känns pricksäkrare dock.. Äh, kan vara en illusion. Om jag inte minns fel så sänker ju silencer rangen (länge sen jag spela..) Och ju kortare range du har ju mindre skada gör ditt vapen på avstånd. så i närstrid gör du lika mkt skada med silencer men på lite range så påverkas ditt vapen av den förkortade range --> mindre dmg. Jag tkr att vapnet får mindre rekyl så att det blir pricksäkrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Fuskare fuskare fuskare.. Det här spelet är ju pajat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Om jag inte minns fel så sänker ju silencer rangen (länge sen jag spela..) Och ju kortare range du har ju mindre skada gör ditt vapen på avstånd. så i närstrid gör du lika mkt skada med silencer men på lite range så påverkas ditt vapen av den förkortade range --> mindre dmg. Jag tkr att vapnet får mindre rekyl så att det blir pricksäkrare. Vissa säger att vapnet får mer rekyl, men jag håller med dig om att det känns som att det är mindre. Jag kör nästan alltid med silencer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 (redigerad) Fuskare fuskare fuskare.. Det här spelet är ju pajat.. Håller med till 100%! Man kan ju knappt köra på MP pga fuskare. Redigerad 8 april, 2010 av Logiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Om jag inte minns fel så sänker ju silencer rangen (länge sen jag spela..) Och ju kortare range du har ju mindre skada gör ditt vapen på avstånd. så i närstrid gör du lika mkt skada med silencer men på lite range så påverkas ditt vapen av den förkortade range --> mindre dmg. Jag tkr att vapnet får mindre rekyl så att det blir pricksäkrare. Vissa säger att vapnet får mer rekyl, men jag håller med dig om att det känns som att det är mindre. Jag kör nästan alltid med silencer. Rekylen sänks, skadan sänks. Du gör t.ex. 35 mindre skada per skott med Intervention med silencer. Om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danken Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Vilka camo har ni då? Själv har jag Red Tiger på ACR och blue tiger på Intervention. Ni som kör på PSN kan adda: salar68;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 (redigerad) Rekylen sänks, skadan sänks. Du gör t.ex. 35 mindre skada per skott med Intervention med silencer. Om jag minns rätt. Okej, tack. Tycker dock inte att det brukar vara något problem på assault rifles. På snipers märks det däremot mycket mer. @Danken: Jag hade fall camo på ACR innan min tredje prestige. Redigerad 8 april, 2010 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Fall på SCAR är det "längsta" jag kommit, är i andra prestige nu iaf.. Nukat 10 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Om jag inte minns fel så sänker ju silencer rangen (länge sen jag spela..) Och ju kortare range du har ju mindre skada gör ditt vapen på avstånd. så i närstrid gör du lika mkt skada med silencer men på lite range så påverkas ditt vapen av den förkortade range --> mindre dmg. Rekylen sänks, skadan sänks. Du gör t.ex. 35 mindre skada per skott med Intervention med silencer. Om jag minns rätt. Okej, tack. Tycker dock inte att det brukar vara något problem på assault rifles. På snipers märks det däremot mycket mer. @Danken: Jag hade fall camo på ACR innan min tredje prestige. Som jag skrev tidigare i ThuuG så sänks bara Skadan p.g.a. av den saknade rangen som du får utav förkortade rangen så i närstrid märks ingen skillnad, mid range kan du märka skillnad men på long range märker du enorm skillnad och precis som Mordos skrev så snäks skada med 35dmg med silencer på intervention. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2010 Som jag skrev tidigare i ThuuG så sänks bara Skadan p.g.a. av den saknade rangen som du får utav förkortade rangen så i närstrid märks ingen skillnad, mid range kan du märka skillnad men på long range märker du enorm skillnad och precis som Mordos skrev så snäks skada med 35dmg med silencer på intervention. Sant, men även på längre avstånd tycker jag att det brukar gå ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Hur ser era stats ut? Vilken lvl är ni i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Runt level 50 i andra prestige-omgången. Har kanske runt 15000 kills, kanske runt 12-13000 deaths. Kör bara med Lightweight och Marathon nu för att få 250 miles. Tar tid dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Hur ser era stats ut? Vilken lvl är ni i? Tror jag har nåt i den här stilen så 30300 kills 18700 Deaths 4000 assists 3200 Headshots 8dagar & 20 timmar playtime Är Prestige 4 lvl 70 a.k.a prestigare till 5 idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Hur är det, kommer DLC'n bli gratis senare? Får ju 10% rabatt på den nu.. http://store.steampowered.com/app/10195/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Hur är det, kommer DLC'n bli gratis senare? Får ju 10% rabatt på den nu.. http://store.steampowered.com/app/10195/ nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Vet inte om det finns någon annan Call of Duty tråd så slänger in det här: http://nukem.se/pc/call-of-duty-black-ops-officiellt/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 (redigerad) Vet inte om det finns någon annan Call of Duty tråd så slänger in det här: http://nukem.se/pc/call-of-duty-black-ops-officiellt/ Finns det någon övrig info, typ som när eller var det utspelar sig? Framgår inte riktigt av namnet. EDIT: Fick reda på utvecklaren, Treyarch. Redigerad 30 april, 2010 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Finns det någon övrig info, typ som när eller var det utspelar sig? Framgår inte riktigt av namnet. EDIT: Fick reda på utvecklaren, Treyarch. Räkna inte ut Treyarch, de lär producera bättre saker än vad IW lär göra i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Räkna inte ut Treyarch, de lär producera bättre saker än vad IW lär göra i framtiden. IW läggs ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 IW läggs ner. Ska de läggas ned? Synd, Treyarch gör ju bra Call of Duty-spel, men jag gillade IW's CoD-spel väldigt mycket. Får hoppas att Treyarch fortsätter göra bra Call of Duty-spel nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts