Ante_freeman Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Ibland tycker jag att det behövs, och ibland går det bra utan. Brukar använda antingen Stopping Power eller Hardline och köra med M4A1 eller ACR. Båda är väl ganska svaga vapen egentligen så Stopping Power kan vara ganska bra att ha ändå. På t.ex. SCAR-H skulle jag däremot hellre använda typ Hardline. Tycker inte det behövs på M4:an men på typ ACR, M16 & Famas är Stopping Power ett måste imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Tycker inte det behövs på M4:an men på typ ACR, M16 & Famas är Stopping Power ett måste imo. FAMAS har rätt hög bas-skada. Gånger 3. Och den har längre range än M16, så det behövs inte på FAMAS. ACR är dock ett måste - såvida du inte är bra på att sätta headshots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Då fick man sin första Nuke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Då fick man sin första Nuke. Gratz Bara nio till så har du emblemet och slipper köra med nuke igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Bowling: Activision, not Infinity Ward, is in-charge of the Modern Warfare 2 Stimulus Pack pricing Någon som är förvånad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Fixade också nuke precis. Domination på Quarry. Hade väntat mig Wasteland eller Estate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Fått 2 nukes idag. Går ju hur bra som helst med Harrier - AC130/Chopper Gunner - Nuke. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Fixade också nuke precis. Domination på Quarry. Hade väntat mig Wasteland eller Estate. Jo fast det känns ju som om Domination kan hjälpa lite i nuke-huntingen, så man i det spelläget alltid vet på ett ungefär vart man kan förvänta sig att folk är och/eller vilka vägar de tar och kommer ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Jo fast det känns ju som om Domination kan hjälpa lite i nuke-huntingen, så man i det spelläget alltid vet på ett ungefär vart man kan förvänta sig att folk är och/eller vilka vägar de tar och kommer ifrån. Att det skulle bli Domination var det ingen tvivel om eftersom jag nästan enbart spelar Domination eller Ground War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Herregud vad fuskare man hittar överallt nu för tiden.. har sett minst 10 pers idag med aimbot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 1200 M$p för map packet på XBL. Har en känsla av att få kommer köpa. Hört mycket skit på sista tiden om det här spelet över olika spelforum. Jag kommer verkligen inte köpa det. IW har forlorat ganska många fans tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Herregud vad fuskare man hittar överallt nu för tiden.. har sett minst 10 pers idag med aimbot.. Är kanske en fuskare på var fjärde Ground War match för mig. Har dock inte stört mig så jättemycket på det då jag brukar gå ur direkt, men det jag stör mig på är när man kommer in på samma server igen typ fyra gånger i rad eftersom man inte kan välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Är kanske en fuskare på var fjärde Ground War match för mig. Har dock inte stört mig så jättemycket på det då jag brukar gå ur direkt, men det jag stör mig på är när man kommer in på samma server igen typ fyra gånger i rad eftersom man inte kan välja. Jo, och dessa som använder hacks som host (så man kan skjuta utan att ladda om osv) sjukt störande med såna idioter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Drog in min andra nuke precis. Estate med Barret 50 cal. på Ground War Domination. Rätt lätt med harriers och AC-130. Vart nog en ganska saftig killstreak också, runt 34 skulle jag gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Nötar på med Lightweight PRO, 105 Miles to go. En sak jag undrar: Sänker silencer damage på vapen? Eller sänker den bara dess range? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Nötar på med Lightweight PRO, 105 Miles to go. En sak jag undrar: Sänker silencer damage på vapen? Eller sänker den bara dess range? Jag har för mig att den sänker dmgn, men den känns pricksäkrare dock.. Äh, kan vara en illusion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Free Weekend! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Free Weekend! Och det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Och det är? Att man får prova Modern Warfare 2 gratis från Torsdag till och med Söndag. http://pici.se/thumbs/t_GyKtbaaxd.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Att man får prova Modern Warfare 2 gratis från Torsdag till och med Söndag. http://pici.se/thumbs/t_GyKtbaaxd.gif Åh nice för dem som tvekar om dem ska köpa det eller liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts