VickeX Skrivet 3 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Moget. Men lol, det är ju mission failed. Ganska uppenbart. Speciellt om man tittar på den längre versionen av gameplay från gametrailers som jag länkade till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 ...Vad är det för fel på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 (redigerad) Men lol, det är ju mission failed. Ganska uppenbart. Speciellt om man tittar på den längre versionen av gameplay från gametrailers som jag länkade till. Om det är mission failed eller inte spelar ingen roll, det är fortfarande en spoiler.. Redigerad 3 juni, 2009 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Om det är mission failed eller inte spelar ingen roll, det är fortfarande en spoiler.. eeeeeh. whaaaaaaat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 eeeeeh. whaaaaaaat Jag tänker mest på att man kanske inte vill veta exakt vad som händer, även om det är när man misslyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Jag tänker mest på att man kanske inte vill veta exakt vad som händer, även om det är när man misslyckas. Rätt dåligt ändå. Det är väldigt uppenbart och ni har själv sett det om ni sett trailern och gameplayet. Men whatever. Spoilertaggade där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 extended gameplay cut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Det slutet är inte okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 extended gameplay cut Jo jag postade det på förra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Jo jag postade det på förra sidan. doh! märkte inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Gamespots intervjuv med fourzerotwo igårkväll / natten till idag... MW2 E309 Interview Gameplay [Part One]: http://www.youtube.com/watch?v=TvZWXIIRDd0 MW2 E309 Interview Gameplay [Part Two]: http://www.youtube.com/watch?v=osIvOJaKUiI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 (redigerad) http://img197.yfrog.com/i/ia1n.jpg/ Redigerad 9 juli, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 http://img197.yfrog.com/i/ia1n.jpg/ Shit just got real. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 Shit just got real. Word. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Word. Tänkte inte på det igår, men det står ju Call of Duty. Så dom tyckte det var tomt utan det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 (redigerad) Tänkte inte på det igår, men det står ju Call of Duty. Så dom tyckte det var tomt utan det eller? Det var därför jag "var ", men jag vet inte. Det måste inte vara den sista designen (det finns ingen esbr rating) så dom har väl möjlighet att ändra designen innan de slänger på dem. Och, varför Call Of Duty är där, är nog för att Activision kände att marknadsföringsmässigt, så skulle nog namnet behövas på lådan. Eller någonting sådant. Så att folk förstår att det är Call Of Duty, som det faktiskt är på ett sätt. Unboxingvideo av "Prestige Edition" (Collectors Edition) kommer i helgen förresten. Ska bli spännnde att se vad som följer med. Det är mycket möjligt att det blir Prestige Edition jag köper. Redigerad 10 juli, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Cod 2 är fortfarande det bästa spelet dom gjort. synd att dom lämmnat andra världskriget-temat, skulle vara kul att om dom gjorde en liknande cod 2 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Det var därför jag "var ", men jag vet inte. Det måste inte vara den sista designen (det finns ingen esbr rating) så dom har väl möjlighet att ändra designen innan de slänger på dem. Och, varför Call Of Duty är där, är nog för att Activision kände att marknadsföringsmässigt, så skulle nog namnet behövas på lådan. Eller någonting sådant. Så att folk förstår att det är Call Of Duty, som det faktiskt är på ett sätt. Unboxingvideo av "Prestige Edition" (Collectors Edition) kommer i helgen förresten. Ska bli spännnde att se vad som följer med. Det är mycket möjligt att det blir Prestige Edition jag köper. By the way, är det Washington Capitol jag skådar i bakgrunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 By the way, är det Washington Capitol jag skådar i bakgrunden? Mjo det har varit lite spekulationer om det på IWforumen. Tydligen så finns det någon liknande byggnad i England också. Vore ju förresten också ganska coolt om någon (påhittad, i guess) president skulle vara ett offer för Makarov (terrorist-överhuvudet som är antagonisten i MW2) och vi fick spela i The White House. Kanske dom gör någonting liknande med Washington Capitol, eller så är det byggnaden i england. Soap kommer ju tydligen därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 http://img268.yfrog.com/i/haoz.jpg/ Doing some final editing to the #MW2 unboxing video. Hoping for EOD release. I'll tweet a YouTube link. Snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts