Adrian G Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 (redigerad) Meh, Desert Eagle har alltid blivit ägd av de "sämre" vapnena. Deaglen är alldeles för långsam. Yay, nu kan jag också skriva: GSDGKAGJAKJGAKFGKAGNA NY SIDA AKNGKAGa Redigerad 10 januari, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Klarade nyss ut MW2 men fattade inte varför US Force började attackera Brittiska styrkan. Är det nån som vet varför jag fick inte fram nån anledning fast jag har suttit och tänkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Klarade nyss ut detta. MW2 var, om något, bättre och mer episkt än ettan! CoD är världens bästa spelserie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Och när man klarat storyn så har man det episka multiplayerläget kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Och när man klarat storyn så har man det episka multiplayerläget kvar Oja! Vilka här lirar MW2 på krysslådan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Fan va jag sugen på MW2, inte kunnat lira sen datorn pajjade på DH.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Någon som är sugen på en högkvalitativ Top 5 Countdown-serie? Alla de jag sett där ute so far känns väldigt noobiga och är dåliga på ett eller annat sätt. http://bit.ly/5qIgXZ En liten preview på en Top 5 serie jag möjligtvis kommer att börja göra. Gillar ni det och vill se mer så säg gärna till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2010 FAL med ACOG i Hardcore Team Deathmatch är snajs. Hett tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2010 Har folk börjat lära sig att skjuta ner UAV's, eller får man fortfarande sköta de själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2010 Har folk börjat lära sig att skjuta ner UAV's, eller får man fortfarande sköta de själv? Oftast gör inte folk det. Inte för jag bryr mig så mycket, jag kör oftast med Cold-blooded. Ibland känner jag mig lite generös och skjuter ned den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 UAV's är ju perfekt att skaffa Cold Blooded PRO på. Skjuter ner dem så fort jag ser dem. Kan ju vara UAV-jammers också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Jag klarade ut MW2 campaignen för några veckor sen, och fick en stor lust att spela mera online. Och så fick jag ring of death Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 (redigerad) Klarade nyss ut MW2 men fattade inte varför US Force började attackera Brittiska styrkan. Är det nån som vet varför jag fick inte fram nån anledning fast jag har suttit och tänkt. Ingen som vet? Kanske var lite konstigt förklarat. Redigerad 17 januari, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Ingen som vet? Kanske var lite konstigt förklarat. Jag uppfattar inte riktigt vilket du menar. Så du kan gärna få förklara lite tydligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Det var ett jävla konstigt slut, vad hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Det var ett jävla konstigt slut, vad hände? Egentligen inte... Shepard dödade dig (Roach) och Ghost för att han ville ta åt sig äran för hela kriget. Price och Soap får såklart reda på detta och de börjar då jaga Shepard och ska döda honom och se till att historian skrivs som den ska (alltså det som hänt på riktigt, inte det Shepard ljuger ihop). Han vet / får reda på att dom vet det och eftersom att han sitter i en så pass hög position så får han folk att tro på honom när han säger att det var Price och Soap som dödade dem och att det var dem som startade kriget och allting... Därför jagas man i slutet av både SAS och TF141, om jag inte har helt fel. Och så kommer Nikolai och hämtar "er" i slutet och ska då hjälpa att gömma er en några veckor/någon månad/några år/whatever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 (redigerad) Min polare jag spelar med på xbox snackar om boosting. Hur gör man detta? Är det fusk eller är det något som är tillåtet? Han klagar alltid på att folk boostar. Redigerad 17 januari, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Hmm, var/är Ghost och Gaz samma person eller är det bara otroligt likadana röster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Min polare jag spelar med på xbox snackar om boosting. Hur gör man detta? Är det fusk eller är det något som är tillåtet? Han klagar alltid på att folk boostar. Det är att ta hjälp av folk för att snabbare levla upp eller liknande. Som t.ex den asdåliga möjligheten som finns att man kan joina en kompis match genom Xbox friendlisten även om han är i en Free For All-match. Då kan ni täcka varandra etc. medans någon försöker göra någonting. T.ex få en atombomb eller whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Det är att ta hjälp av folk för att snabbare levla upp eller liknande. Som t.ex den asdåliga möjligheten som finns att man kan joina en kompis match genom Xbox friendlisten även om han är i en Free For All-match. Då kan ni täcka varandra etc. medans någon försöker göra någonting. T.ex få en atombomb eller whatever. Aa okej, tack. Men är det något som man kan skicka en complaint på via XBL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts