Jump to content

Modern Warfare 2

VickeX
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 691
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det var ett jävla konstigt slut, vad hände?

Egentligen inte... Shepard

dödade dig (Roach) och Ghost för att han ville ta åt sig äran för hela kriget. Price och Soap får såklart reda på detta och de börjar då jaga Shepard och ska döda honom och se till att historian skrivs som den ska (alltså det som hänt på riktigt, inte det Shepard ljuger ihop).

Han vet / får reda på att dom vet det och eftersom att han sitter i en så pass hög position så får han folk att tro på honom när han säger att det var Price och Soap som dödade dem och att det var dem som startade kriget och allting...

Därför jagas man i slutet av både SAS och TF141, om jag inte har helt fel. Och så kommer Nikolai och hämtar "er" i slutet och ska då hjälpa att gömma er en några veckor/någon månad/några år/whatever

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min polare jag spelar med på xbox snackar om boosting. Hur gör man detta?

Är det fusk eller är det något som är tillåtet?

Han klagar alltid på att folk boostar.

Det är att ta hjälp av folk för att snabbare levla upp eller liknande. Som t.ex den asdåliga möjligheten som finns att man kan joina en kompis match genom Xbox friendlisten även om han är i en Free For All-match. Då kan ni täcka varandra etc. medans någon försöker göra någonting. T.ex få en atombomb eller whatever.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är att ta hjälp av folk för att snabbare levla upp eller liknande. Som t.ex den asdåliga möjligheten som finns att man kan joina en kompis match genom Xbox friendlisten även om han är i en Free For All-match. Då kan ni täcka varandra etc. medans någon försöker göra någonting. T.ex få en atombomb eller whatever.

Aa okej, tack. Men är det något som man kan skicka en complaint på via XBL?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor