Jump to content

Modern Warfare 2

VickeX
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 691
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Inte så jättesäkert med IW. :mf_doof:

Två stycken har väl släppts till Cod4? Treyarch däremot var duktiga med WaW. :D

Ett uruselt släpptes till CoD 4.

Treyarchs mappacks ägde... speciellt med de nya zombie-mapsen.

IW har ett kontrakt med Microsoft att de ska göra minst två st. map packs, som blir kort tidsexklusiva på Xbox live... Alltså kommer finnas först på Xbox Live X antal dagar / veckor / månader innan det görs tillgängligt på Ps3 och PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick skicka ut min första nuke idag. Feels good, man. Hade 31-1 (nuke-suiciden) när jag matchen slutade. Försökte ta screenshots, men det vägrade funka. :c

Nice. :mf_doof: Använder inte nuke som killstreak-reward. Känns inte lika värt som att ha t.ex. predator missile, pave-low och chopper-gunner. BTW, man får väl inte XP för alla som dör av nuken?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice. :mf_doof: Använder inte nuke som killstreak-reward. Känns inte lika värt som att ha t.ex. predator missile, pave-low och chopper-gunner. BTW, man får väl inte XP för alla som dör av nuken?

Tror inte det. Jag gillar bara att ha nuken som en killstreak för trollinglol, och att den får mig att spela lite mer försiktigt. Sekunden man får chopper gunner så är oftast matchen över, för att du kommer med stor sannolikhet göra så att man vinner då.:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När ni ändå är inne på det där med killstreak rewards.

Vilka är egentligen de tre ultimata?

Jag kör med harrier strike, chopper gunner och nån jag inte minns. Är inte hemma atm så kan inte kolla upp det.

Men usch så roligt det är att få chopper gunner :mf_doof:

Jag har Harrier -> Chopper -> Nuke. Om inte det, Harrier -> Pave Low/UAV -> Chopper.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

wtf?

"Shooting down an enemy Pave Low is worth 400XP. Kills by the Pavelow do not add to the current killstreak unless the Pavelow was earned by a Care Package or the player got a kill before the Pavelow did after calling it in, meaning they were rarely used by players attempting to access the higher killstreak rewards."

Borde man inte få mer i killstreak om man använder den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

wtf?

"Shooting down an enemy Pave Low is worth 400XP. Kills by the Pavelow do not add to the current killstreak unless the Pavelow was earned by a Care Package or the player got a kill before the Pavelow did after calling it in, meaning they were rarely used by players attempting to access the higher killstreak rewards."

Borde man inte få mer i killstreak om man använder den?

Om man bara låter Pave low döda höjs inte killstreak om inte, om jag tolkar texten rätt, du dödar någon innan Pave low gör det eller du fick den från ett carepackage. Jag fick en pave low igår på 9 kills och den dödade kanske 4-5 st men jag fick inte chopper gunner på 11 kills. Pave low ensam höjer alltså inte killstreaket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man bara låter Pave low döda höjs inte killstreak om inte, om jag tolkar texten rätt, du dödar någon innan Pave low gör det eller du fick den från ett carepackage. Jag fick en pave low igår på 9 kills och den dödade kanske 4-5 st men jag fick inte chopper gunner på 11 kills. Pave low ensam höjer alltså inte killstreaket.

Trist. Det borde ju vara tvärtom. Att man inte får mer i killstreak om man får den från care package.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är djävelusiskt vad värdelös Desert Eagle är i MW2 i jämförelse med i COD4. Känns meningslöst att ens fixa challenges på skiten.

Visste inte ens att den fanns i multiplayer. :lol: Kan inte komma ihåg att jag blivit dödad eller dödat någon med en sån. Men i CoD4 är den ju stek iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor