Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Någon som hört om någon större update till Modern Warfare 2? Expansioner eller vad som helst? Så grymt spel så man vill ju bara ha mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Osäker på expansioner, men map packs lär ju komma lite titt som tätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Osäker på expansioner, men map packs lär ju komma lite titt som tätt. Inte så jättesäkert med IW. Två stycken har väl släppts till Cod4? Treyarch däremot var duktiga med WaW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Osäker på expansioner, men map packs lär ju komma lite titt som tätt. Hoppas det inte bara är till PS3/Xbox då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Inte så jättesäkert med IW. Två stycken har väl släppts till Cod4? Treyarch däremot var duktiga med WaW. Ett uruselt släpptes till CoD 4. Treyarchs mappacks ägde... speciellt med de nya zombie-mapsen. IW har ett kontrakt med Microsoft att de ska göra minst två st. map packs, som blir kort tidsexklusiva på Xbox live... Alltså kommer finnas först på Xbox Live X antal dagar / veckor / månader innan det görs tillgängligt på Ps3 och PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Fick skicka ut min första nuke idag. Feels good, man. Hade 31-1 (nuke-suiciden) när jag matchen slutade. Försökte ta screenshots, men det vägrade funka. :c Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Fick skicka ut min första nuke idag. Feels good, man. Hade 31-1 (nuke-suiciden) när jag matchen slutade. Försökte ta screenshots, men det vägrade funka. :c Nice. Använder inte nuke som killstreak-reward. Känns inte lika värt som att ha t.ex. predator missile, pave-low och chopper-gunner. BTW, man får väl inte XP för alla som dör av nuken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Nice. Använder inte nuke som killstreak-reward. Känns inte lika värt som att ha t.ex. predator missile, pave-low och chopper-gunner. BTW, man får väl inte XP för alla som dör av nuken? Tror inte det. Jag gillar bara att ha nuken som en killstreak för trollinglol, och att den får mig att spela lite mer försiktigt. Sekunden man får chopper gunner så är oftast matchen över, för att du kommer med stor sannolikhet göra så att man vinner då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 När ni ändå är inne på det där med killstreak rewards. Vilka är egentligen de tre ultimata? Jag kör med harrier strike, chopper gunner och nån jag inte minns. Är inte hemma atm så kan inte kolla upp det. Men usch så roligt det är att få chopper gunner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 När ni ändå är inne på det där med killstreak rewards. Vilka är egentligen de tre ultimata? Jag kör med harrier strike, chopper gunner och nån jag inte minns. Är inte hemma atm så kan inte kolla upp det. Men usch så roligt det är att få chopper gunner Jag har Harrier -> Chopper -> Nuke. Om inte det, Harrier -> Pave Low/UAV -> Chopper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 wtf? "Shooting down an enemy Pave Low is worth 400XP. Kills by the Pavelow do not add to the current killstreak unless the Pavelow was earned by a Care Package or the player got a kill before the Pavelow did after calling it in, meaning they were rarely used by players attempting to access the higher killstreak rewards." Borde man inte få mer i killstreak om man använder den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 wtf? "Shooting down an enemy Pave Low is worth 400XP. Kills by the Pavelow do not add to the current killstreak unless the Pavelow was earned by a Care Package or the player got a kill before the Pavelow did after calling it in, meaning they were rarely used by players attempting to access the higher killstreak rewards." Borde man inte få mer i killstreak om man använder den? Om man bara låter Pave low döda höjs inte killstreak om inte, om jag tolkar texten rätt, du dödar någon innan Pave low gör det eller du fick den från ett carepackage. Jag fick en pave low igår på 9 kills och den dödade kanske 4-5 st men jag fick inte chopper gunner på 11 kills. Pave low ensam höjer alltså inte killstreaket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Om man bara låter Pave low döda höjs inte killstreak om inte, om jag tolkar texten rätt, du dödar någon innan Pave low gör det eller du fick den från ett carepackage. Jag fick en pave low igår på 9 kills och den dödade kanske 4-5 st men jag fick inte chopper gunner på 11 kills. Pave low ensam höjer alltså inte killstreaket. Trist. Det borde ju vara tvärtom. Att man inte får mer i killstreak om man får den från care package. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Vi som spelar på PC borde ta och göra ett party och lira TDM eller S&D någon dag. GTASajten representing yo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Jag är helt klart med på den idén Mordos. Fast först den 25 januari då. Är inte hemma förrän då och här finns inte sucken av en dator som pallar MW2 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Kan jag så är jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Får inte pengar förrän 27.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Lätt på, lägg till Fritidsladan på steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Det är djävelusiskt vad värdelös Desert Eagle är i MW2 i jämförelse med i COD4. Känns meningslöst att ens fixa challenges på skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Det är djävelusiskt vad värdelös Desert Eagle är i MW2 i jämförelse med i COD4. Känns meningslöst att ens fixa challenges på skiten. Visste inte ens att den fanns i multiplayer. Kan inte komma ihåg att jag blivit dödad eller dödat någon med en sån. Men i CoD4 är den ju stek iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts