ViolentLag Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 låter mysigt, skall prövas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Model 1887's nerf kommer snart. Yay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 På vilket sätt kommer den att nerfas? Hoppas på en halvering av rangen och färre ammunition, 2-4st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Den är sjuk nu iallafall. Tycker att det är bra att den nerfas, även om jag såg fram emot att få den själv. Men jag undrar samma sak som EET. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Tänkte bara ragga lite folk att lira med om kvällarna, köpte spelet nu i helgen nämligen. Spelar för att det är kul. Adda "Granstrand" på Steam om ni känner för att lira. Inhandlade även Orange Box och lirar lite TF2, jag vet, efterblivet men 200:- Blev sugen på den efter att jag testade TF2 när det vart fritt nu i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Spelar på xbox360, lägg till TimTom021 Jag är GermanScientist. Alltså. Har du inget headset? Då går det ju fan inte att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 Marathon PRO + Lightweight PRO + Commando PRO knife only all day erryday. Det kör jag också Plus P90 och M9 med Tactical Knife. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 Beställt detta nu, bör dimpa ner i lådan i nästa vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 Lite halvsugen på det här spelet alltså! Verkar ju ruskigt kul, men dyrt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 Lite halvsugen på det här spelet alltså! Verkar ju ruskigt kul, men dyrt.. Helt värt det, enligt mig. ----- Kör oftast med Mini-Uzi ACOG, Stickies, Marathon PRO, Lightweight PRO och Commando PRO. BERZERK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Helt värt det, enligt mig. ----- Kör oftast med Mini-Uzi ACOG, Stickies, Marathon PRO, Lightweight PRO och Commando PRO. BERZERK! M9 med tactical knife is more like it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 (redigerad) Helt värt det, enligt mig. ----- Kör oftast med Mini-Uzi ACOG, Stickies, Marathon PRO, Lightweight PRO och Commando PRO. BERZERK! Jag har också grejat Mini-Uzi med ACOG. M9 med tactical knife is more like it. Hell yeah ----- Edit: Vann precis en match i Overpass med 30 kills och 2 death. Fy fan vad snabb runda Redigerad 4 januari, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 MP5K Holographic Silencer + M9 Tactical Knife Silencer + Bling PRO + Coldblooded + Ninja = Win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 (redigerad) MP5K Holographic Silencer + M9 Tactical Knife Silencer + Bling PRO + Coldblooded + Ninja = Win. Ändra det där till Holographic + Silencer ACR så har du mycket mer win. Visst, du springar lite saktare, men ACRen är brutal. Redigerad 5 januari, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 Ändra det där till Holographic + Silencer ACR så har du mycket mer win. Visst, du springar lite saktare, men ACRen är brutal. Helt klart. Skönaste vapnet i spelet IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 Helt klart. Skönaste vapnet i spelet IMO. Det är det bästa dessutom, hands down. M16 ligger nästan lika högt uppe, men ACRen vinner pga. snabb firerate och sin bortglömda rekyl. Jag kan satsa pengar på att du kan dra ett helt magasin utan att ens lyfta dig från bröstkorgen till huvudet om man aimar från långt håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 (redigerad) Hoeh, nvm Redigerad 6 januari, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Om jag inhandlar detta spel till PC, utomlands, går det att spela hemma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 http://img442.imageshack.us/img442/5774/mw2nicestats.th.jpg Smög omkring med min stealth-class och knivade folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 http://img442.imageshack.us/img442/5774/mw2nicestats.th.jpg Smög omkring med min stealth-class och knivade folk. That's how it's done, son. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts