Jump to content

Modern Warfare 2

VickeX
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 691
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Asså IW borde iallfall släppa lite tools så man kan skinna Single player, seriöst IW, inga mods? :shifty: Fast jag tycker igentligen att dom ska släppa alla mod tools det fanns till cod4, MW2 Skulle vara så mycket coolare med mods :mellow:

Det kommer säkert i framtiden. Det finns annat att fokusera på innan man kan låta folk börja modda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var till elgiganten och köpte det :( Stod 399 på hemsidan men i butik kostade det 499, men äh, ingen big deal :shifty: Installerar just nu :mellow:

Internetpris och butikspris är aldrig samma, då internetbutiken inte konkurrerar på samma sätt som butikerna. Ibland kan det hända att det är samma pris men då handlar det mer om ren tur eller att det är annonserbjudande :cry:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har verkligen problem med inställningarna i spelet nu.

Jag kör i upplösningen 1920x1080.

På texture kör jag Manual och har Extra, High, High.

Jag har Yes på alla andra inställningar.

Det funkade jättebra en stor del av spelet, men på

Second Sun, när det regnade och blixtrade

klarade inte datorn av det och startades om... tillslut, efter fem försök på lägre och lägre inställningar fungerade det på LÄGSTA inställningarna...

Resten av spelet har funkat bra och två banor senare

när man är i skogen

fungerar det mesta bra igen men i alla breach-sekvenser så börjar spelet lagga ordentligt (Jag vet att det är Slow-mo då...).

Det är ganska konstigt med tanke på att jag har:

Core2Duo E8400 @ 3.00 GHz

4Gb RAM

ATI Radeon 4870, 512Mb (GDDR5)

:S

---

Jag testade Optimal Video & Audio Settings men då byts min upplösning ner till 1024x768...

Någon som kan rekommendera inställningar?

Har precis samma problem som dig, och nästintill identisk dator, allting någon gång på second sun så dör skärmen och dator ger ifrån sig ett otroligt jobbigt ljud. Har försökt säkert 15 gånger, flera gånger på lägsta inställningarna. Känns som datorn dör fortare för varje gång jag försöker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har precis samma problem som dig, och nästintill identisk dator, allting någon gång på second sun så dör skärmen och dator ger ifrån sig ett otroligt jobbigt ljud. Har försökt säkert 15 gånger, flera gånger på lägsta inställningarna. Känns som datorn dör fortare för varje gång jag försöker.

Och du har prövat att stänga av AA?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde som så att jag drog ner ALLT inklusive upplösningen till lägsta (upplösningen på lite högre än lägsta) och drog igenom den banan, som ändå var väldigt kort. Efter det kunde jag dra upp inställningarna igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor