SilentViper Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Va!? Kolla min post så finns det för 399kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Var till elgiganten och köpte det Stod 399 på hemsidan men i butik kostade det 499, men äh, ingen big deal Installerar just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Spelar på xbox360, lägg till TimTom021 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 (redigerad) Jaha då har man köpt spelet, Spec-ops funkar, men jag tänkte lira lite mp istället. ICKE! Det blir bara så här äh fick det att funka genom att låta den stå åh jobba nån som vill köra? mitt steam är cod4leo Redigerad 28 november, 2009 av assburgerssyndrome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Varför finns skit noobtube egentligen? Hatar folk som använder skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 För att du ska kunna kniva nooben och sen teabaga han i 10 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Så jävla fega folk kan vara på Rust mappen. Skit mapp som inte borde finnas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Jag har bara kört TDM Express än så länge, och jag har bara spelat 4 banor :/ spelat online totalt 4-5 timmar, tycker att jag borde ha spelat mer än 4 olika banor då? Eller kan man inte köra alla i TDM Express? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 (redigerad) Måste bara älska ACR, fick den igår eller något och har snart låst upp alla attachments. Har endast 40 penetration kills (med FMJ alltså) kvar att fixa för att få extended mags. Den är sjukt mycket skönare än scar. Redigerad 30 november, 2009 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Asså IW borde iallfall släppa lite tools så man kan skinna Single player, seriöst IW, inga mods? Fast jag tycker igentligen att dom ska släppa alla mod tools det fanns till cod4, MW2 Skulle vara så mycket coolare med mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Asså IW borde iallfall släppa lite tools så man kan skinna Single player, seriöst IW, inga mods? Fast jag tycker igentligen att dom ska släppa alla mod tools det fanns till cod4, MW2 Skulle vara så mycket coolare med mods Det kommer säkert i framtiden. Det finns annat att fokusera på innan man kan låta folk börja modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Kanske det, men jag tror att man bara kommer kunna köpa mods från IW, och det vill jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Kanske det, men jag tror att man bara kommer kunna köpa mods från IW, och det vill jag inte Har dem nämnt något om det? Jag är inte så insatt då jag inte skaffat spelet än. Men någon lär säkert hitta sätt att tweaka servrarna för skojskull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Var till elgiganten och köpte det Stod 399 på hemsidan men i butik kostade det 499, men äh, ingen big deal Installerar just nu Internetpris och butikspris är aldrig samma, då internetbutiken inte konkurrerar på samma sätt som butikerna. Ibland kan det hända att det är samma pris men då handlar det mer om ren tur eller att det är annonserbjudande . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 kom på att ACOG sikt med 50cal är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 kom på att ACOG sikt med 50cal är kul ACOG på snipers är ju sjukt jobbigt, har hällre Heartbeat sensor eller något istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Jag har verkligen problem med inställningarna i spelet nu. Jag kör i upplösningen 1920x1080. På texture kör jag Manual och har Extra, High, High. Jag har Yes på alla andra inställningar. Det funkade jättebra en stor del av spelet, men på Second Sun, när det regnade och blixtrade klarade inte datorn av det och startades om... tillslut, efter fem försök på lägre och lägre inställningar fungerade det på LÄGSTA inställningarna... Resten av spelet har funkat bra och två banor senare när man är i skogen fungerar det mesta bra igen men i alla breach-sekvenser så börjar spelet lagga ordentligt (Jag vet att det är Slow-mo då...). Det är ganska konstigt med tanke på att jag har: Core2Duo E8400 @ 3.00 GHz 4Gb RAM ATI Radeon 4870, 512Mb (GDDR5) :S --- Jag testade Optimal Video & Audio Settings men då byts min upplösning ner till 1024x768... Någon som kan rekommendera inställningar? Har precis samma problem som dig, och nästintill identisk dator, allting någon gång på second sun så dör skärmen och dator ger ifrån sig ett otroligt jobbigt ljud. Har försökt säkert 15 gånger, flera gånger på lägsta inställningarna. Känns som datorn dör fortare för varje gång jag försöker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Har precis samma problem som dig, och nästintill identisk dator, allting någon gång på second sun så dör skärmen och dator ger ifrån sig ett otroligt jobbigt ljud. Har försökt säkert 15 gånger, flera gånger på lägsta inställningarna. Känns som datorn dör fortare för varje gång jag försöker. Och du har prövat att stänga av AA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Har precis samma problem som dig, och nästintill identisk dator, allting någon gång på second sun så dör skärmen och dator ger ifrån sig ett otroligt jobbigt ljud. Har försökt säkert 15 gånger, flera gånger på lägsta inställningarna. Känns som datorn dör fortare för varje gång jag försöker. Jag gjorde som så att jag drog ner ALLT inklusive upplösningen till lägsta (upplösningen på lite högre än lägsta) och drog igenom den banan, som ändå var väldigt kort. Efter det kunde jag dra upp inställningarna igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Marathon PRO + Lightweight PRO + Commando PRO knife only all day erryday. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts