Skotten_31 Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 http://averagehumor.com/index.php/wtf/7-mw2insane ffan.. är killen seriös? !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Scar + Noobtube + scavenger = noobigt, men så najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 Scar + Noobtube + scavenger = noobigt, men så najs Varför scavenger? Den är väl inte såååå superb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 (redigerad) Varför scavenger? Den är väl inte såååå superb? Oh jo! I stort sett oändlig ammo till noob-tuben! Så länge du har den framme så plockar du upp en nade per lik, bara att hålla sig i rörelse så har man ofta ammo till den :3 Sen när man har Scavenger Pro så får man extra magasin, så man kan spreja ordentligt med huvudvapnet :3 Och så är de ju kul att göra alla andra förbannade "OMG NOOOOB FUKING NOOBTUBE OMG" Redigerad 24 november, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 Oh jo! I stort sett oändlig ammo till noob-tuben! Så länge du har den framme så plockar du upp en nade per lik, bara att hålla sig i rörelse så har man ofta ammo till den :3 Sen när man har Scavenger Pro så får man extra magasin, så man kan spreja ordentligt med huvudvapnet :3 Och så är de ju kul att göra alla andra förbannade "OMG NOOOOB FUKING NOOBTUBE OMG" Hahah! Insåg inte att man även fick granater till tuben, provade det nu en timme, TRIPLE KILLLLLLL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 De där night vision goggles som man skulle få när man beställde spelet, hur bra är de? Är det "made in China" kvalité eller funkar de riktigt bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 (redigerad) Hahah! Insåg inte att man även fick granater till tuben, provade det nu en timme, TRIPLE KILLLLLLL Kombinerade det nu med Thumper som secondary och Danger Close (+explosive dmg), fett nice yo. De där night vision goggles som man skulle få när man beställde spelet, hur bra är de? Är det "made in China" kvalité eller funkar de riktigt bra? Frågade en polare på msn om dom var bra för nån dag sen, "förvånande bra", "dom är verkligen riktiga, om än att dom använder lite äldre teknik" Så.. inte dom mest modernaste, men gammal teknik som funkar riktigt bra ^^ edit: this i hate: http://upl.gizgiz.nu/files/ping.jpg this i love: http://upl.gizgiz.nu/files/noobtuber.jpg Fan va folk lackar på en, skojj ;> Redigerad 25 november, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Köper detta till boxen imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Håller på att installera nu, hoppas det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 (redigerad) Hur många här kör crackat? Nån som fått det att funka på multiplayern? tror jag köper spelet imorgon annars Redigerad 26 november, 2009 av assburgerssyndrome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Hur många här kör crackat? Nån som fått det att funka på multiplayern? tror jag köper spelet imorgon annars Det gör du nog rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 http://upl.gizgiz.nu/files/noobtuber.jpg Hur gör man så att bokstäverna är i färg på mw2? är det på samma sätt som på ettan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Hur gör man så att bokstäverna är i färg på mw2? är det på samma sätt som på ettan? ^ sen en siffra t.ex. ^1H^2e^3j^4s^5a^6n tror det är samma som ettan, osäker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 (redigerad) Jo det är samma Kollar på vart jag ska köpa MW2. GAME ligger nära och bra och där står det att webbpriser är 449 vad är det för pris i butik då? Redigerad 27 november, 2009 av assburgerssyndrome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Jo det är samma Kollar på vart jag ska köpa MW2. GAME ligger nära och bra och där står det att webbpriser är 449 vad är det för pris i butik då? 600 eller 700 skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Jo det är samma Kollar på vart jag ska köpa MW2. GAME ligger nära och bra och där står det att webbpriser är 449 vad är det för pris i butik då? Elgiganten har för 399kr och Onoff om jag minns rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Fick en rätt okej killstreak igår. Liten uppdatering: Tyvärr har jag inte låst upp tactical nuke än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 600 eller 700 skulle jag tro. Va!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Är sugen på detta spelet, men ack, denna förbannade brist på dedikerade servrar. Känns inte så värt att köpa det nu, och spela på fulservrarna* heller. *Fulserver = Hackade dedikerade servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Är sugen på detta spelet, men ack, denna förbannade brist på dedikerade servrar. Känns inte så värt att köpa det nu, och spela på fulservrarna* heller. *Fulserver = Hackade dedikerade servrar. De vanliga servrarna fungerar bra tycker jag. Jag tycker att du borde ge det en chans iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts