Adrian G Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Patch och crack till denne finns nu ute. Dock så blir man kickad efter två minuter i varje spel.. Var kan man köpa cd-nycklar billigt föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Patch och crack till denne finns nu ute. Dock så blir man kickad efter två minuter i varje spel.. Var kan man köpa cd-nycklar billigt föresten? http://www.g2play.net/store/ har MW2-nycklar för 356.75kr. http://www.cdkeyhouse.com har för $43.50, men är out of stock, ingen aning när de fyller på heller. :/ Har läst om både sidorna från ett annat forum, och vissa berättar erfarenheter, så de ska ju inte direkt vara några scamsidor. Däremot kan det vara bra att googla erfarenheter från sidorna kanske. Man sparar ju trots allt ca 250kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Lirat MP i typ, 4 timmar nu, fast nu hittar jag inga games längre.... Är det samma problem som jag har nu? skulle spela när jag kom hem från skolan men nu söker den bara på massa olika sätt och hittar inga andra spelare att spela med? sämst och jag som var lvl 10 "/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Betalat nyckel från g2play nu. Bara att vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Drar nog till Siba och köper för 409kr imorrn bitti, hade egentligen planerat att önska mig i julklapp MEN JAG KAN INTE VÄNTA SÅ LÄNGE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Drar nog till Siba och köper för 409kr imorrn bitti, hade egentligen planerat att önska mig i julklapp MEN JAG KAN INTE VÄNTA SÅ LÄNGE Fick min nyckel för lite mindre än en timme sedan, så om du vill ha ett 50kr billigare alternativ utan låda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Fick min nyckel för lite mindre än en timme sedan, så om du vill ha ett 50kr billigare alternativ utan låda... Har inte cash på kontot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 http://upl.gizgiz.nu/files/PEW.jpg Muhaha, den där förstärkta helikoptern är fan imba, sen hade jag tur med care-packages också ;> Går att lira med version 159 fortfarande, men de tar en jävla tid att hitta servrar, sen får man ha tur också, host migration error Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 http://upl.gizgiz.nu/files/PEW.jpg Muhaha, den där förstärkta helikoptern är fan imba, sen hade jag tur med care-packages också ;> Går att lira med version 159 fortfarande, men de tar en jävla tid att hitta servrar, sen får man ha tur också, host migration error Härligt... Själv har jag inte låst upp helikoptern, fick ju börja om alla upplåsningar iochmed Steam-bytet. Var lvl 11 bara så det var nog inte så farligt... Körde en del multiplayer nu ikväll, delvis med några kompisar. Fett kul! Matchmakingen funkar faktiskt väldigt bra om man bara vill spela några rundor med kompisar. Och fusk har jag inte stött på med egna ögon heller, då jag alltid brukar granska folk som äger mig på killcam. -- För övrigt har jag läst på Steam-forumen med ett gäng som fått deras nycklar och MW2 revokade, som köpt CD-keys. Det ska däremot vara lätt att kunna kräva pengarna tillbaka från sidan. Om nu mitt MW2-exemplar skulle bli borttaget så... Ptja, får väl vänta tills jag hittar det billigare. Och så kanske det blir Assassins Creed istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Vet inte om ni som spelar spelet redan sett men, håll utkik! "Trojan sprider sig genom IWnet Det florerade ett rykte i natt om att det sprids en trojan genom IWnet/MW2. Något som senare bekräftades av flera medlemmar på Infinity Wards forum. Enligt dom personer som fått viruset handlar det om en trojan som heter TR/Crypt.XPACK.Gen.Det som är så speciellt med denna trojan,är att det kommer när man spelar MW2. Det vanligaste scenariot är att man får den när man hostar spelet." mer info på callofduty.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Klarade precis storyn. Sjukt bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Är det nån som har provat att trycka på den röda ringklockan i museumet ? Riktigt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Är det nån som har provat att trycka på den röda ringklockan i museumet ? Riktigt kul Hah, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Har fått en tuff Ninja title, har aldrig sett någon annan använda den innan dock. Fick dessutom några rätt nice killstreaks med riot shield tidigare. Ett tips är att använda riot shield tillsammans med kastknivar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Har ångest om jag ska köpa MW2 eller en massa prylar till datorchassit. Får mycket mer saker om jag köper prylarna, men MW2 håller säkert längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 (redigerad) Perken som gör att man springer snabbare + Perken som gör att man har unlimited sprint + Perken som gör att man har längre melee range = KANONKUL =D Redigerad 20 november, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Är det nån som har provat att trycka på den röda ringklockan i museumet ? Riktigt kul Oh! EPIC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Är det nån som har provat att trycka på den röda ringklockan i museumet ? Riktigt kul Berätta vad som händer, jag pallar inte spela om SP nu när jag har det på Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 (redigerad) Berätta vad som händer, jag pallar inte spela om SP nu när jag har det på Steam. edit: WHAAAAAAAAAAT :( jag vill spela http://upl.gizgiz.nu/files/pdf76B2.tmp.jpg Redigerad 20 november, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 (redigerad) WHAAAAAAAAAAT :( jag vill spela Jag har också problem med att komma in på spelet just nu. Edit: Kom in nu. Något skumt var det dock, tror inte att jag hade någon MP exe-fil. Redigerad 20 november, 2009 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts