_ThuuG Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Yay! Om det var en engångsavgift så hade jag nog betalat för att kunna spela MP, men om de tog betalt i månaden så hade jag nog struntat i det helt och bara kört SP om det fanns ett sådant alternativ. Förstår att de vill tjäna mer pengar, men någon måtta får det vara. Jag är dock trött så det är möjligt att jag missuppfattade texten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Låter intressant. Frågan är vad vi får extra om man betalar avgiften... om det endast är MP eller om det är något speciellt som skiljer det från mängden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Så länge jag slipper betala för att spela online så är det inge fara för mig. Men om det är skit saker man betalar för så glöm. Ska de börja mjölka CoD serien nu? Som Sims serien är? Eller ska dem lägga ner CoD och därför kunna mjölka så mycket som möjligt av oss eller söker de arga kunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Yay! (på riktigt denna gången) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Yay! (på riktigt denna gången) nämen oj vad roligt det verkar vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 nämen oj vad roligt det verkar vara DEDIKERADE SERVRAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 DEDIKERADE SERVRAR! WIN! Betalar man för de måste de antagligen ge oss lite bättre connection och ping etc.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 nämen oj vad roligt det verkar vara Att han sedan aktiverat lite "fusk" är bara för att visa att servern faktiskt kan styras, som ett bevis på att det är på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Dedikerade serverar har inget med att betala att göra, det var en annan nyhet Nyss spenderat typ 2-3 timmar med att lira Spec-Ops med Adrian_G, fett skojj ^^ (Finns Spec-Ops för pirater nu btw) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Tror ni att jag orkade vänta på lönen? ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Tror ni att jag orkade vänta på lönen? ...... Det skulle du gjort, för man kan spela online över steam utan att ha köpt spelet. Är lvl 9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Det skulle du gjort, för man kan spela online över steam utan att ha köpt spelet. Är lvl 9. IW och Activision är ju fullständigt dumma i huvudet........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Det skulle du gjort, för man kan spela online över steam utan att ha köpt spelet. Är lvl 9. Du har inte lust att skicka PM eller så om hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Du har inte lust att skicka PM eller så om hur? Man kan köpa en CDkey för 20 dollar eller något sånt.. I think? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Man kan köpa en CDkey för 20 dollar eller något sånt.. I think? Nja, det fanns visst andra sätt också. *hint*technogods*hint* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Äh, min dator är ändå bajs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Man kan köpa en CDkey för 20 dollar eller något sånt.. I think? Då köper man ju spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Då köper man ju spelet? Man köper väl multiplayer enbart? :-) Ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 lulzorz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Lirat MP i typ, 4 timmar nu, fast nu hittar jag inga games längre. Tydligen är spelet patchat, och eftersom jag inte har reggat spelet genom steam så kan inte steam uppdatera det, det finns en workaround (köra Repair Steam i installern) men funkar inte =( Får se om man kan lösa det imorrn, natti <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts