Xazzi Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Hej Markus Din beställning finns nu att hämta i vår butik på Sveavägen 39 i Stockholm. Följande produkt finns nu att hämta: 1 st Call of Duty - Modern Warfare 2 - [PC] 449 kr/st Summa: 449 kr Att betala: 449 kr Humm humm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Hej Markus Din beställning finns nu att hämta i vår butik på Sveavägen 39 i Stockholm. Följande produkt finns nu att hämta: 1 st Call of Duty - Modern Warfare 2 - [PC] 449 kr/st Summa: 449 kr Att betala: 449 kr Humm humm... Nattöppet, duh Ska du dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Nattöppet, duh Ska du dit? Nja blir troligen imorn eller på onsdag, får se när jag har tid, slutar riktigt sent imorn! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 *Host*Call_Of_Duty_Modern_Warfare_2-Razor1911 *host* Naej pojkar nu vill jag att ni köper spelet, det ska jag göra iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Nån som har testat spelet? Vad tycker ni såfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Nån som har testat spelet? Vad tycker ni såfall? Jag har spelat SP, det är skitbra. Försöker klura ut hur man ska fixa så att man kan köra två profiles på MP utan att det finns i spelet. Alltså jag behöver hitta MP-filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Protolike Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Har bara kört 4-5 missions på campaign men hittills älskar jag det! Liten twist i storyn som jag inte hade väntat mig. På de uppdrag jag fått köra så har man fått klättra i berg, skjuta ned civila som undercover agent och ta mig igenom en bas genom att använda mina stealth skills och mycket mer såklart! men de där kommer jag ihåg mest av. Nu är det så att jag inte kört så länge, men spelet får 10/10 av mig btw inga stora spoilers, men la för säkerhets skull då jag inte vill förstöra spelupplevelsen för någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Jag har spelat SP, det är skitbra. Försöker klura ut hur man ska fixa så att man kan köra två profiles på MP utan att det finns i spelet. Alltså jag behöver hitta MP-filerna. MP-profiler ska lagras online för att förhindra fusk. Har snart PC-versionen. SKIDROW proper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 (redigerad) MP-profiler ska lagras online för att förhindra fusk. Vilket också betyder att jag och min bror inte kan köra online om vi inte vill köra på samma profil. Edit: Dåligt formulerat, se nästa post istället. Att man inte kan fuska är såklart bra. Redigerad 10 november, 2009 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Vissa spelbolag stödjer jag till 100. Ett av dom är IW. Därför köpte jag det idag för 449:- och är grymt nöjd so far! Kommit ungefär lika långt som Protolike gjort, galet underbart! Ska prova på Multiplayern senare ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Vilket också betyder att jag och min bror inte kan köra online om vi inte vill köra på samma profil. Måste.. motstå.. göra.. jobbig kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Måste.. motstå.. göra.. jobbig kommentar. Nej, skriv vad du tänkte på, snälla. Jag var irriterad över att vi kommer att behöva köpa varsitt spel för att vi inte ska spela på samma MP-profil. Normalt brukar vi dela på spel vi båda spelar då det ofta räcker med att göra nya profiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Jag kommer att vinna Prestige Edition hos FZs tävling. Jag kommer att vinna Prestige Edition hos FZs tävling. Jag kommer att vinna Prestige Edition hos FZs tävling. Jag kommer att vinna Prestige Edition hos FZs tävling. Jag kommer att vinna Prestige Edition hos FZs tävling. Jag kommer att vinna Prestige Edition hos FZs tävling. Jag kommer att vinna Prestige Edition hos FZs tävling. Jag kommer att vinna Prestige Edition hos FZs tävling. Jag kommer att vinna Prestige Edition hos FZs tävling. Jag kommer att vinna Prestige Edition hos FZs tävling. Jag kommer att vinna Prestige Edition hos FZs tävling. Jag kommer att vinna Prestige Edition hos FZs tävling. Jag kommer att vinna Prestige Edition hos FZs tävling. Jag kommer att vinna Prestige Edition hos FZs tävling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Nice jazz Blir inte att installera MW2 först efter skolan imorn Meningen var att sova till 9 men så vart det sova tills nu och nu kommer jag ligga och vrida och vända på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Men jävla skit. Ser typ 8 pers på min friendlist på Xbox 360 som spelar spelet. Gissa om jag blir sugen! Och pengarna har jag inte. Är dock möjligt att morsan är superschysst och lånar ut 200kr till mig så att jag får råd. x) Hoppas! Annars måste jag vänta till jul, och ligga och vrida och vända på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Äntligen. Installerat. Tog 45 minuter skulle jag väl gissa på. Nu har jag ingen tid över för att spela, utan får göra det när man kommer hem tidigt från skolan imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 DAMN Vad kaotiskt och SVÅRT och underbart! Kör på regular och har dött en jävla massa. Även om spelet i sig gameplaymässigt är väldigt likt, eller i princip exakt lika dant som fyran, så känns det helt jävla annorlunda och är mycket svårare då det är så annorlunda banor. Mycket mer öppet. SÅ jävla detaljerat också! Småsaker som händer överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 (redigerad) Fy helvete. Nästan så svårt att det inte ens är roligt, och det är bara regular! WTF?!?! Första försöket efter att jag skrev det så klarade jag det skitlätt. ?! Redigerad 11 november, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Fy helvete. Nästan så svårt att det inte ens är roligt, och det är bara regular! WTF?!?! Första försöket efter att jag skrev det så klarade jag det skitlätt. ?! Blir nog till att köra på näst svåraste för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Fy helvete. Nästan så svårt att det inte ens är roligt, och det är bara regular! WTF?!?! Första försöket efter att jag skrev det så klarade jag det skitlätt. ?! Gäller bara och ta det lungt och inte rusha igenom missionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts