Sniper Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Så länge man måste aktivera genom Steam så kan ingen piratkopiera MW2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Så länge man måste aktivera genom Steam så kan ingen piratkopiera MW2 Razor klarar den biffen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Så länge man måste aktivera genom Steam så kan ingen piratkopiera MW2 Väldigt många steam-spel har ju läckt ut ändå. Half-life 2, Portal, Braid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Fan vad all gnäller!!! Om ni inte gillar 32vs32 så ge fan i att spela med så många då!!! Är det så svårt? --------------------------------------------- Single-player verkar så episkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Single-player verkar så episkt Jaa! Man vill ju veta hur det fortsätter där CoD4 slutade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Känns lite splittat runt MW2? Mycket både gott och dåligt som man ser och hör om det. Jag som inte är så insatt, körde bara bara MW(1) på 360't i två veckor och crackat på PC, ska man köpa detta på 360 eller PC? Jag är ju lite anti på det här med FPSlir på konsol, men får man ut så mycket mer med Xbox live än PC att det väger över? Samma sak gäller L4D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Börjar ärligt bli mer och mer sugen på att faktiskt köpa spelet på release, eller snart iaf, istället för att vänta till jul. Frågan är dock om jag ska. Jag hade tänkt köpa Hardened edition. Om jag ska köpa spelet och köpa det så måste jag vänta till jul... Köper jag det nu så har jag bara råd med den vanliga versionen. Vad ska jag göra? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Börjar ärligt bli mer och mer sugen på att faktiskt köpa spelet på release, eller snart iaf, istället för att vänta till jul. Frågan är dock om jag ska. Jag hade tänkt köpa Hardened edition. Om jag ska köpa spelet och köpa det så måste jag vänta till jul... Köper jag det nu så har jag bara råd med den vanliga versionen. Vad ska jag göra? :/ Köp vanliga nu! Det är ju spelet allting handlar om trots allt! Skit i den där boken eller vad du nu får med. SPELA SPELA SPELA!!! : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Köp vanliga nu! Det är ju spelet allting handlar om trots allt! Skit i den där boken eller vad du nu får med. SPELA SPELA SPELA!!! : D Mjo. Börjar luta åt det. Hardened verkar ändå vara lite svår att hitta nu, om jag inte har fel. Och dessutom så kan jag göra som jag gjorde med GTA IV. Köpa special edition (Hardened eller Prestige i det här fallet) senare... Frågan är hur jag ska få ihop pengarna. Saknar 150/200kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Börjar ärligt bli mer och mer sugen på att faktiskt köpa spelet på release, eller snart iaf, istället för att vänta till jul. Frågan är dock om jag ska. Jag hade tänkt köpa Hardened edition. Om jag ska köpa spelet och köpa det så måste jag vänta till jul... Köper jag det nu så har jag bara råd med den vanliga versionen. Vad ska jag göra? :/ Jo, jag brukar också vara sugen på att köpa spel som jag tror kommer floppa totalt på releasedagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Jo, jag brukar också vara sugen på att köpa spel som jag tror kommer floppa totalt på releasedagen! Men kom igen.. Kan ni droppa det där... Vi fattar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Jo, jag brukar också vara sugen på att köpa spel som jag tror kommer floppa totalt på releasedagen! Lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Mitt spel ligger på posten men har inte fått sms-aviseringen, tror ni jag kan hämta det i alla fall? Och typ skylla på att mobilen är sönder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Jo, jag brukar också vara sugen på att köpa spel som jag tror kommer floppa totalt på releasedagen! Kolla igenom dina post senaste 3-4 dagarna, eller vad kan det vara. Hur många gånger har du, på olika men alltid lika lika tråkiga sätt, varit dryg mot folk? Det är kanske inte särskilt mycket men jag kan hursomhelst tipsa dig om att det finns andra sätt att göra en poäng än med en ironisk, dryg fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Nu handlar ju dock inte tråden om mig, men jag är inte förvånad. Men kom igen.. Kan ni droppa det där... Vi fattar... "Vi"/"ni"? Har främst lirat CoD 4 med kompisar och på LAN. Dessutom har jag alltid föredragit servrar med så många spelare som möjligt, till stor del i alla fall, så jag tror inte det blir något köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Nu handlar ju dock inte tråden om mig, men jag är inte förvånad. "Vi"/"ni"? Har främst lirat CoD 4 med kompisar och på LAN. Dessutom har jag alltid föredragit servrar med så många spelare som möjligt, till stor del i alla fall, så jag tror inte det blir något köp. Vi = Folk som antingen spelar på konsoll eller faktiskt accepterat hur MW2 kommer se ut och försöker göra det bästa av situationen. Ni = Folk som gnäller och är allmänt suriga för att det är som det är. Ja, ni får visa ert missnöje, men gör inte det i varenda jävla gång MW2 kommer på tal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Mitt spel ligger på posten men har inte fått sms-aviseringen, tror ni jag kan hämta det i alla fall? Och typ skylla på att mobilen är sönder? Kolla dina mail och se um du har ett kollinummer eller så du kan skriva ut, eller maila stället du köpte det ifrån / posten och skriv som det är att du inte fått avin, så borde dom maila med kollinummer och lite så. Det ska räcka att skriva ner kollinummret, eller vad det nu är som är viktigast. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 (redigerad) Vi = Folk som antingen spelar på konsoll eller faktiskt accepterat hur MW2 kommer se ut och försöker göra det bästa av situationen. Ni = Folk som gnäller och är allmänt suriga för att det är som det är. Ja, ni får visa ert missnöje, men gör inte det i varenda jävla gång MW2 kommer på tal. Där ser man, nåja det var inte alls åt dig, så ta inte åt dig Hur många gånger har jag skrivit negativt om spelet? Redigerad 9 november, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Hur många gånger har jag skrivit negativt om spelet? Det är inte bara du... Var man än går så börjar folk tjata om IW och deras beslut kring PC. Flashback, 4chan, PCgamer, FZ osv.. Det brukar se ut såhär: "- Aa, tja, jag undrar bara vad akimbo är för något?" "- NAE FÖR ATT IW ÄR DUMMA I HUVUDET HURR DURR!!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Det är inte bara du... Var man än går så börjar folk tjata om IW och deras beslut kring PC. Flashback, 4chan, PCgamer, FZ osv.. Det brukar se ut såhär: "- Aa, tja, jag undrar bara vad akimbo är för något?" "- NAE FÖR ATT IW ÄR DUMMA I HUVUDET HURR DURR!!!!" De har gjort val som de tom. själva måste förstå skulle uppröra stor del av spelarna. Dessutom har det väl aldrig varit den tonen på inläggen här i tråden? Det handlar inte om att folk går in för att kommentera så mycket negativt som möjligt, klart många blir upprörda när flera dumma val presenteras efter varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts