VickeX Skrivet 5 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Är man lat om man "lägger till mycket utav det som spelarna vill ha"? Dessutom, det är "spelarna" som är deras potentiella kunder i framtiden. Vilka andra ska man lyssna på efter förbättringsförslag, anser du? Jag menar inte att man direkt är lat bara för att man lyssnar på sina fans, men det känns som om för mycket utav det alla ville ha med kom med. Och så känns det inte som om dem riktigt tänkt igenom alla olika grejjer. Men det har dom säkert. Kan ju inte säkert säga mycket mer innan jag testat spelet, men jag är tveksam till att det är killstreaks på 3, 4 ,5 7, 11, 15 och 25 eller hur det nu är.. Deathstreaks är också någonting jag tycker verkar helt sjukt. Och så bara att ranka upp perks, osv osv... Helt sjukt överfullt känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Bantat multiplayer i MW2 Hur kan ingen ha nämnt det här i tråden redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 (redigerad) Bantat multiplayer i MW2 Hur kan ingen ha nämnt det här i tråden redan? Ja jävlar, nyheten var ju nästan 6 timmar gammal! Redigerad 5 november, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Bantat multiplayer i MW2 Hur kan ingen ha nämnt det här i tråden redan? Tycker 9vs9 låter som en superbra idé, då 32vs32 oftast blev så jävla tråk och det bara handlade om run'n'gun tills man blev dödad av en randomkastad granat eller något. Kommer kännas mer strategiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Tycker 9vs9 låter som en superbra idé, då 32vs32 oftast blev så jävla tråk och det bara handlade om run'n'gun tills man blev dödad av en randomkastad granat eller något. Kommer kännas mer strategiskt! Dock så förstör man för de som vill spela 32 vs 32, men jag är då inte förvånad. Bra-fucking-jobbat IW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Dock så förstör man för de som vill spela 32 vs 32, men jag är då inte förvånad. Bra-fucking-jobbat IW! Det är så sant. Jag tycker faktiskt att det är roligt att gröt-spela. Kul att flänga iväg en granat och med lite tur få både 3 och 4 kills. Det är inte det roligaste, men ibland är det roligt att alternativet finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Protolike Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 9 v 9 är ju mycket bättre. Skönt att dom tog bort 32 vs 32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 9 v 9 är ju mycket bättre. Skönt att dom tog bort 32 vs 32 Ja, för du kunde ju inte spela matcher 9on9 förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Ptja, vad ska man säga? Ingen konsoll att öppna, ingen möjlighet till lean eller att kicka folk från rankade servrar och mysig ping där till. Mackey-IW: I've been playing mainly with around 100ms ping and it was great. Köpa spelet gör jag ju inte i första taget i alla fall! Hoppas på nya Bad Company. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Skönt att banta ner det till 9vs9 just för att det är drygt att spela 32vs32 typ när man har dött så blir man spawnad så dör man igen sen blir man spawnad sen dör igen. Körde nästan aldrig med 32vs32 utan spelade på servers som var runt 18-20 spelare. Hoppas på en Dedicated Server sak i framtiden eller att det kommer med i nån patch eller att de slänger in en innan release dagen. Tror att IW kommer inte ha nåt annat val sen med mycket klagomål om Dedicated Server från sina kunder så de har inge annat val än att slänga in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Att säga att det är skönt att 32 försvinner är ganska ego. Varför inte ha båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Att säga att det är skönt att 32 försvinner är ganska ego. Varför inte ha båda? Du har rätt... Men just nu känns det som att alla vill snacka så mycket skit om IW som möjligt för att de skippar dedikerade serverar. Även om det är kring någon småsak som de inte skulle snacka skit om annars. Det verkar som att en del har fått PC-versionen lite tidigt. "http://www.abload.de/image.php?img=pic1nyga.jpg 1: dvd7,79 GB 2: dvd 3,35 GB." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 mohhaha, min kompis fick detta spelet igårkväll, 5 dagar innan release. fattar inte hur själv men jävlen har det,och jag ska dit imorgon och spela. mer säger jag inte för vi kommer inte knasa ngn...! Kan ta bild på de om ngn inte skulle tro mig sen ;D men hans reaktion på det är "Gapande mun hela tiden och typ, spel orgasm" så de låter lovande! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Är fortfarande lika sugen på singleplayern, men det låter som att de "förstört" multiplayern ganska mycket. Men jag kommer iallafall att ge det en chans, och jag tror att det kan bli bra iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Skönt att 32 vs 32 är borta. Multiplayer delen kändes helt handikappad med 32v32. SKönt att det är borta! Självklart köp när det är ute i butikerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Förstår inte varför det skulle vara skönt att ta bort det helt! Lägg till lite mer alternativ för servrarna eller något. Men låt oss behålla möjligheten till att spela i stora mängder spelare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Jag är jätteglad att ICA slutat sälja fanta, för jag tycker bättre om Cola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 (redigerad) Ja, tack och lov att de tog bort 32vs.32 jag hade inte pallat en minut till med att folk har möjlighet att spela på 32vs.32 servrar För övrigt ser det ut att bli ett toppen-spel Redigerad 7 november, 2009 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Jag är jätteglad att ICA slutat sälja fanta, för jag tycker bättre om Cola! Jag är också jätteglad att dom har slutat sälja cigg för jag tycker bättre om snus. Och min kompis är glad att dom slutade sälja snus för att han tycker bättre om cigg. Skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Jahapp då har ryska versionen läckt ut fast går bara aktivera genom steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts