Jump to content

Modern Warfare 2

VickeX
 Share

Recommended Posts

Är man lat om man "lägger till mycket utav det som spelarna vill ha"?

Dessutom, det är "spelarna" som är deras potentiella kunder i framtiden. Vilka andra ska man lyssna på efter förbättringsförslag, anser du?

Jag menar inte att man direkt är lat bara för att man lyssnar på sina fans, men det känns som om för mycket utav det alla ville ha med kom med. Och så känns det inte som om dem riktigt tänkt igenom alla olika grejjer. Men det har dom säkert. Kan ju inte säkert säga mycket mer innan jag testat spelet, men jag är tveksam till att det är killstreaks på 3, 4 ,5 7, 11, 15 och 25 eller hur det nu är.. Deathstreaks är också någonting jag tycker verkar helt sjukt. Och så bara att ranka upp perks, osv osv... Helt sjukt överfullt känns det som.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 691
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker 9vs9 låter som en superbra idé, då 32vs32 oftast blev så jävla tråk och det bara handlade om run'n'gun tills man blev dödad av en randomkastad granat eller något. Kommer kännas mer strategiskt!

Dock så förstör man för de som vill spela 32 vs 32, men jag är då inte förvånad. Bra-fucking-jobbat IW! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dock så förstör man för de som vill spela 32 vs 32, men jag är då inte förvånad. Bra-fucking-jobbat IW! ^_^

Det är så sant. Jag tycker faktiskt att det är roligt att gröt-spela. Kul att flänga iväg en granat och med lite tur få både 3 och 4 kills. Det är inte det roligaste, men ibland är det roligt att alternativet finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skönt att banta ner det till 9vs9 just för att det är drygt att spela 32vs32 typ när man har dött så blir man spawnad så dör man igen sen blir man spawnad sen dör igen. Körde nästan aldrig med 32vs32 utan spelade på servers som var runt 18-20 spelare.

Hoppas på en Dedicated Server sak i framtiden eller att det kommer med i nån patch eller att de slänger in en innan release dagen.

Tror att IW kommer inte ha nåt annat val sen med mycket klagomål om Dedicated Server från sina kunder så de har inge annat val än att slänga in det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att säga att det är skönt att 32 försvinner är ganska ego.

Varför inte ha båda?

Du har rätt... Men just nu känns det som att alla vill snacka så mycket skit om IW som möjligt för att de skippar dedikerade serverar. Även om det är kring någon småsak som de inte skulle snacka skit om annars.

Det verkar som att en del har fått PC-versionen lite tidigt.

"http://www.abload.de/image.php?img=pic1nyga.jpg

1: dvd7,79 GB 2: dvd 3,35 GB."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mohhaha, min kompis fick detta spelet igårkväll, 5 dagar innan release. fattar inte hur själv men jävlen har det,och jag ska dit imorgon och spela.

mer säger jag inte för vi kommer inte knasa ngn...!

Kan ta bild på de om ngn inte skulle tro mig sen ;D

men hans reaktion på det är "Gapande mun hela tiden och typ, spel orgasm" så de låter lovande! xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor