Jump to content

Modern Warfare 2

VickeX
 Share

Recommended Posts

Dem har skrivit om varför de gör som de gör. Att många PC-gamers inte tycker lika är en annan ask. Det jag vill ha nu är minimum system requirements. Det börjar ju dra ihop sig.

Vad jag har för mig så har dem redan postat det på FZ.se

Call of Duty: Modern Warfare 2 är utan tvekan en av höstens största titlar och medan konsolägare inte behöver bry sig om hårdvaran kanske en och annan pc-gamer börjar snegla ängsligt på sin datorspecifikation. För att stilla ängsligheten har minimumkraven för spelet blivit officiella och följande krävs för att du ska vara redo för det moderna kriget.

* Hårddisk: 16 GB ledigt utrymme

* Operativsystem: Windows Vista/XP

* Processor: AMD 64 3200+ eller Intel Pentium 4 3,0 GHz (eller bättre)

* RAM: 512 MB RAM (XP) / 1 GB RAM (Vista)

* Grafikkort: Nvidia Geforce 6600GT (256 MB)/ATI Radeon 1600XT eller bättre (Shader Model 3.0)

Hör jag en gemensam suck av lättnad?

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 691
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alltså jag är inte lika hypad som jag var för några månader sedan. Och dessutom så har jag inte några pengar, så det här får vänta tills jul. Känns dock som om det kommer att floppa totalt. :o

DU kommer floppa. :D

Det kommer bli superüberbra! Jag sitter och kollar igenom alla videos för 1000000e gången och har fixat i ordning datorn inför releasen. : ))))

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har gått från superhypad till inte hypad alls. visst, jag ser fortfarande fram emot det men jag kommer inte att köpa det på releasen (om ens det här året), kommer nog att önska mig det till jul men om jag inte får det då(vilket jag troligtvis inte får) så kommer jag nog att köpa det någon månad efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni är 360-spelare, vad har ni att whina över?

Jag whinar inte. Jag bara är orolig för att spelet kommer suga. Känns som om dom lyssnat för mycket på fansen och inte gjort det som själv ville. Är bara så jävla mycket grejjer där. Känns för mycket coh bara förvirrande.

Vi får se hur det blir.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har några videos för er som anser att multiplayern inte kan spoilas. Som jag.

http://www.youtube.com/watch?v=XMEegz3F0bg

http://www.youtube.com/watch?v=TcEiIarElE8

http://www.youtube.com/watch?v=csfdGphUAGE

Edit: Alltså videon innehåller: En duktig kille på 360 som använder sig av en Cheytec Intervention M200 med lite olika scopes.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter vad de gått ut med om PC-versionens MP är jag nog beredd att inte hålla med dig där.. :rolleyes:

Jag snackade om själva spelet. Alltså. Gameplay. Det dem gjort med PCversionen är ju bara att de kört med matchmaking vilket är lite konstigt. Känns som om de varit lata och bara lagt till mycket utav de spelarna velat ha.

@Pixieg.: Skulle inte förvåna mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag snackade om själva spelet. Alltså. Gameplay. Det dem gjort med PCversionen är ju bara att de kört med matchmaking vilket är lite konstigt. Känns som om de varit lata och bara lagt till mycket utav de spelarna velat ha.

@Pixieg.: Skulle inte förvåna mig.

Är man lat om man "lägger till mycket utav det som spelarna vill ha"?

Dessutom, det är "spelarna" som är deras potentiella kunder i framtiden. Vilka andra ska man lyssna på efter förbättringsförslag, anser du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor