SilentViper Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 (redigerad) Dem har skrivit om varför de gör som de gör. Att många PC-gamers inte tycker lika är en annan ask. Det jag vill ha nu är minimum system requirements. Det börjar ju dra ihop sig. Vad jag har för mig så har dem redan postat det på FZ.se Call of Duty: Modern Warfare 2 är utan tvekan en av höstens största titlar och medan konsolägare inte behöver bry sig om hårdvaran kanske en och annan pc-gamer börjar snegla ängsligt på sin datorspecifikation. För att stilla ängsligheten har minimumkraven för spelet blivit officiella och följande krävs för att du ska vara redo för det moderna kriget. * Hårddisk: 16 GB ledigt utrymme * Operativsystem: Windows Vista/XP * Processor: AMD 64 3200+ eller Intel Pentium 4 3,0 GHz (eller bättre) * RAM: 512 MB RAM (XP) / 1 GB RAM (Vista) * Grafikkort: Nvidia Geforce 6600GT (256 MB)/ATI Radeon 1600XT eller bättre (Shader Model 3.0) Hör jag en gemensam suck av lättnad? Redigerad 24 oktober, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Vad jag har för mig så har dem redan postat det på FZ.se Dem släppte det efter jag skrev mitt inlägg..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 Vad jag har för mig så har dem redan postat det på FZ.se 16GB!? That's... monstrously large! Dubbelt så stor som MW1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 Spelet verkar ha läckt ut, folk som spelar det på Justin.tv as we speak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 Spelet verkar ha läckt ut, folk som spelar det på Justin.tv as we speak. "aaaa alla på pc är ju pirater sååå" - random X360 gamer F U. media blackout - DONE cya later 16GB!? Jag vet inte hur FZ får de 12 GB som IW sagt att det ska ta till 16... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 31 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 Spelet verkar ha läckt ut, folk som spelar det på Justin.tv as we speak. Yes, det har läckt till 360 för drygt 12 timmar sen skulle jag gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 Yes, det har läckt till 360 för drygt 12 timmar sen skulle jag gissa. Mm, såg det i natt, men orkade inte posta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Alltså jag är inte lika hypad som jag var för några månader sedan. Och dessutom så har jag inte några pengar, så det här får vänta tills jul. Känns dock som om det kommer att floppa totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 (redigerad) Alltså jag är inte lika hypad som jag var för några månader sedan. Och dessutom så har jag inte några pengar, så det här får vänta tills jul. Känns dock som om det kommer att floppa totalt. DU kommer floppa. Det kommer bli superüberbra! Jag sitter och kollar igenom alla videos för 1000000e gången och har fixat i ordning datorn inför releasen. : )))) Redigerad 2 november, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 jag har gått från superhypad till inte hypad alls. visst, jag ser fortfarande fram emot det men jag kommer inte att köpa det på releasen (om ens det här året), kommer nog att önska mig det till jul men om jag inte får det då(vilket jag troligtvis inte får) så kommer jag nog att köpa det någon månad efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Ni är 360-spelare, vad har ni att whina över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Ni är 360-spelare, vad har ni att whina över? Jag whinar inte. Jag bara är orolig för att spelet kommer suga. Känns som om dom lyssnat för mycket på fansen och inte gjort det som själv ville. Är bara så jävla mycket grejjer där. Känns för mycket coh bara förvirrande. Vi får se hur det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Känns som om dom lyssnat för mycket på fansen och inte gjort det som själv ville. Efter vad de gått ut med om PC-versionens MP är jag nog beredd att inte hålla med dig där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 (redigerad) Jag har några videos för er som anser att multiplayern inte kan spoilas. Som jag. http://www.youtube.com/watch?v=XMEegz3F0bg http://www.youtube.com/watch?v=TcEiIarElE8 http://www.youtube.com/watch?v=csfdGphUAGE Edit: Alltså videon innehåller: En duktig kille på 360 som använder sig av en Cheytec Intervention M200 med lite olika scopes. Redigerad 4 november, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Ser riktigt kul ut. Men sleight of hand+stopping power är lite för kraftigt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Activision har förbjudit speltidningar/spelsiter att lägga upp sina recensioner innan spelet har släppts. Kan det vara så de tror att spelet inte kommer leva upp till folks förväntningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Launch trailer inehåller spoilers fucking epic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Efter vad de gått ut med om PC-versionens MP är jag nog beredd att inte hålla med dig där.. Jag snackade om själva spelet. Alltså. Gameplay. Det dem gjort med PCversionen är ju bara att de kört med matchmaking vilket är lite konstigt. Känns som om de varit lata och bara lagt till mycket utav de spelarna velat ha. @Pixieg.: Skulle inte förvåna mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Jag snackade om själva spelet. Alltså. Gameplay. Det dem gjort med PCversionen är ju bara att de kört med matchmaking vilket är lite konstigt. Känns som om de varit lata och bara lagt till mycket utav de spelarna velat ha. @Pixieg.: Skulle inte förvåna mig. Är man lat om man "lägger till mycket utav det som spelarna vill ha"? Dessutom, det är "spelarna" som är deras potentiella kunder i framtiden. Vilka andra ska man lyssna på efter förbättringsförslag, anser du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Dem har lyssnat på spelarbasen och förbättrat saker som inte fungerade i MW1. Det är ungefär vad en UPPFÖLJARE brukar innehålla. Uncharted 2, Halo 2 och 3, AC2 osv osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts