AngryAxel Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 En grej jag klurat på ett litet tag, är om det går att begränsa det område i vilket min tablet kan vara till en skärm. Vi säger att jag har en dator med två skärmar, varav den högra visar en film, och jag jobbar med Flash i den vänstra. Det vore riktigt skönt om min tablet bara fungerade i den vänstra skärmen - som det är nu, har jag ett A6-område på vilket båda skärmarna ska få plats, vilket leder till att det krävs väldigt mindre rörelser för att röra musen i sidled än uppåt. Går det att lösa på något sätt? Väldigt tacksam för svar, ledsen om det var lite hafsigt formulerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Drog upp min tablet för 20 minuter sedan för att börja leka lite med den igen. Konstigt. Men iallafall, såndant kan jag ställa in på programmet som följde med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts