rlle Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 jag har klarat det sista uppdraget (keep your friends close) vad ska man göra efter det?? då finns det ju inga uppdrag kvar... jag har ändå bara klarat typ 58% behöver hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 leta upp alla hp,alla rampange avklarade,alla uniqe stunt jumps,m.m jag är osäker på om du behöver göra fire fighter,paramedic,taxi driver och vigilante mission... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 jo det måste man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 jo det måste man! t.e.x. hur många taxi kunder måste man köra då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Så här står det på en amerikansk sajt Complete - All Story Missions - All Extra Missions - All Odd Jobs - All 100 Hidden Packages - All Rampages - All Unique Jumps - All Properties Purchased - All Stores Robbed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Man måste också klara: Pizza boy lvl 10 Ambulance lvl 12 Firefighter lvl 12 och köra 100 kunder i taxi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 18 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Man måste också klara: Pizza boy lvl 10 Ambulance lvl 12 Firefighter lvl 12 och köra 100 kunder i taxi ok tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Man måste också klara: Pizza boy lvl 10 Ambulance lvl 12 Firefighter lvl 12 och köra 100 kunder i taxi Det är det som menas med "Odd Jobs" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts