Marquis Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 (redigerad) Prestenterat idag på GDC är ett nytt strategispel kallat RUSE till X360, PS3 och PC. Ser intressant ut med bluffelement, man kan ju alltid hoppas på att styrningen till konsolversionerna blir bra, isåfall kan det bli ett köp. Annars finns det inte så mycket info, så det finns väl inte mycket att göra än att spekulera. Gillar idén stenhårt, och om utförandet blir bra kan det vara något att sätta tänderna i. För ett se trailern (som är najs!), klicka här! Hm, ser ut som ett RTS på alla screenshots förutom det tredje, kan det vara en blandning ala Total War? Redigerad 25 mars, 2009 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Såg riktigt trevlig ut trailern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Var det någon mer än jag som tänkte: "Hoppas det där är framtidens sätt att spela spel på!" Tänk er! WOW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Var det någon mer än jag som tänkte: "Hoppas det där är framtidens sätt att spela spel på!" Tänk er! WOW! Jag tänker mig, och jag tycker det verkar dötråkigt. Seriöst... Vad de gör är typ att trycka fram små arméer som slåss mot varandra. Två-tre omgångar så lär man ha tröttnat på något sådant. Det här är ballare i så fall: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Jääävligt fet trailer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 (redigerad) Jag tänker mig, och jag tycker det verkar dötråkigt. Seriöst... Vad de gör är typ att trycka fram små arméer som slåss mot varandra. Två-tre omgångar så lär man ha tröttnat på något sådant. Det här är ballare i så fall: Jag ser inte den stora skillnaden som gör att det i din film är ballare. Båda använder sig av något slags touch, i RUSE-trailern så flyttar man sina patruller genom att fösa fram med handen, i din film genom att peka på en punkt och säga åt truppen att gå dit. I RUSE-trailern så attackerar man genom att Sätta fingrarna på någon plats, eller knytnäven, man kan även svepa med handen om man vill att sina trupper ska skjuta i linje, från ena änden till den andra, i din film så pekar man på det man vill få attackerat och säger åt sina trupper att attackera. Missförstå mig inte nu bara, det du postade är lika ballt som i RUSE-trailern, men jag ser bara inte hur det är ballare. Det är ju samma princip i båda filmerna? Redigerad 29 mars, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts