StellHell Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 StellHell, så jag kan få den där ölen någon gång Fan, var på G att ringa dig förra helgen för att dra ett parti biljard, men det stället hade lagt ner (andra biljardhallen i Oslo, omfg!). Jag, Farsan och Svågern drog ett par öl och whiskey på Dr. Jekylls istället. Sån jävla mysfaktor på det stället. Karatemorfar: Utöver ovanstående anledning så är han ändå Moofa lixom. Det kommer, lovar dig. Kicken: Det är kärlek banne mig. Ska spontanåka till dig och sova på din soffa om det inte blir forumträff. Topp3: För att ta upp förlorad tid. Var förr i tiden som en bror för mig. KalleR: Snacka gamla minnen (får nöja mig med att ha snackat me'n på mobilen). Finns fler, men inga man får den där "Åh, han skulle jag vilja träffa"-vibbar av.. inte just nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 (redigerad) typ Vice, älskar skåningar <3 Archemra, <3 Adrian G, skön snubbe x) Ferkurz, :) Redigerad 25 mars, 2009 av Xennah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Kicken: Ska spontanåka till dig och sova på din soffa. Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Kicken: Det är kärlek banne mig. Ska spontanåka till dig och sova på din soffa om det inte blir forumträff. Håller med till 100%!! Jag bor ju själv hemma hela sommaren, så Qouad+Stell+Lajnux på en soffa hos mig låter både bögigt och kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Weener och Kicken en skön sommarkväll med Blink på scen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Alla vafan. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Alla vafan. <3 Aw, fick mig att le Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Jag bor ju själv hemma hela sommaren, så Qouad+Stell+Lajnux på en soffa hos mig låter både bögigt och kul Får jag komma om jag tar med mig dricka? >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Jag vill träffa de som ska till emmaboda, var skoj att träffa p-c och tweak där förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Har nog träffat dom flesta som jag känner att jag vill träffa. Sen är det väl vice, karatemorfar och kaller samt misterwhopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Axel & P-C Skulle jag säga, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 De enda jag får en känsla av att jag skulle trivas av att träffa är Axel, RavenE och P-C. Men det skulle ju självklart vara lika trevligt att träffa vilken forumit som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Svårt att klura ut lite såhär men de jag skulle vilja träffa mest skulle nog vara: Boomer, Vice., RavenE, AngryAxel, Yukoai och Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 De enda jag får en känsla av att jag skulle trivas av att träffa är Axel, RavenE och P-C. Men det skulle ju självklart vara lika trevligt att träffa vilken forumit som helst Svårt att klura ut lite såhär men de jag skulle vilja träffa mest skulle nog vara: Boomer, Vice., RavenE, AngryAxel, Yukoai och Kebab. Naw, vill träffa er med! Gizmo, Axel och Kebab är för övrigt de första jag kommer på att jag skulle vilja träffa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Jag träffar gärna alla som inte är efterblivna idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Jag träffar gärna alla som inte är efterblivna idioter. Fan, jag som som ville träffa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Jag träffar gärna alla som inte är efterblivna idioter. Är inte din signatur för bred? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts