SimonJ Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Hejsan! Det finns en tråd om vilka forumiter som folk har träffat, men i den här tråden så tänkte jag att man skulle skriva vilka man vill träffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;hl=forumiter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;hl=forumiter Oj då! Sökte innan men hittade absolut ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Vi kan väl lika gjärna använda denna tråd då den förra är typ 2 år gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Vi kan väl lika gjärna använda denna tråd då den förra är typ 2 år gammal. Ja, det har registrerat sig många medlemmar efter februari 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Zcruwen, Jacker, Panimala, Adrian G, Vice, Kicken och Alle är de jag kan komma på atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Jag tänkte svara 'Umberto', men jag vet inte längre. Under de åren man solat i hans inlägg har man på grund av hans extrema mystik byggt upp en bild av hur han (eller hon ) är på riktigt, som han bara måste vara på riktigt. Men när jag tar förnuftet till fånga måste jag erkänna för mig själv att det faktiskt är väldigt liten sannolikhet att han motsvarar de förväntningarna, oavsett om de är positiva eller negativa, och jag vet inte om jag skulle kunna stå pall för den chocken. Men det vore kul att träffa väldigt många - än viktigare att forumträffen blir av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 (redigerad) Men det vore kul att träffa väldigt många - än viktigare att forumträffen blir av! Kan inte säga mer än att jag håller med, roligare att träffa lite fler Redigerad 25 mars, 2009 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 (redigerad) FerkurZ, så jag kan sno hans kläder och för att jag gillar honom StellHell, så jag kan få den där ölen någon gång Kicken, gillar Kicken grymt mycket The Dude och Kebab, vet inte varför, men älskar er typ Redigerad 25 mars, 2009 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Jag tänkte svara 'Umberto', men jag vet inte längre. Under de åren man solat i hans inlägg har man på grund av hans extrema mystik byggt upp en bild av hur han (eller hon ) är på riktigt, som han bara måste vara på riktigt. Men när jag tar förnuftet till fånga måste jag erkänna för mig själv att det faktiskt är väldigt liten sannolikhet att han motsvarar de förväntningarna, oavsett om de är positiva eller negativa, och jag vet inte om jag skulle kunna stå pall för den chocken. Men det vore kul att träffa väldigt många - än viktigare att forumträffen blir av! Jag skulle gärna träffat en stor del av forumet, men jag kommer iaf inte kunna delta på forumträffen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Kicken, nuff said! Går förhoppningsvis att passa in någon gång i sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Skulle vilja träffa alla aktiva forumiter. KUl att se om bilden stämmer med verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Skulle vilja träffa alla aktiva forumiter. KUl att se om bilden stämmer med verkligheten. Vilka forumiter räknas till dom aktiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Vilka forumiter räknas till dom aktiva? Dem som skriver i forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Dem som skriver i forumet? Jaha, trodde du menade några speciella forumiter, men nu fattar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 morfar qouad p-c(igen) stellhell Ni är <3 Finns jättemånga fler jag vill träffa, men framför allt dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 (redigerad) Zcruwen, Jacker, Panimala, Adrian G, Vice, Kicken och Alle är de jag kan komma på atm. :) ---- Uhm, Boomer, P-C, Stellhell, Kebab, R2D2, Lajnux som jag kan komma på hittils! Redigerad 25 mars, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Alla skulle nog vilja träffa mig?? Jag är helt klart den som sticker ut mest på det här forumet! Själv skulle jag helst vilja träffa Vice. Han verkar vara en riktigt vettig kille. Sällsynt vara i dessa dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 StellHell, av två anledningar. 1, han är vettig. 2, jag vill se om han är lika kort som alla säger. Moffa, känns som att han är en sån som kommer vara med på många listor. Han är helt enkelt en karaktär som intresserar mig. Marky, så vi får kirra den där hardcore grillningen på balkongen någongång. Axel, motivering behövs icke - Axel är ett måste. kicken, it's destiny, yo. gof, käft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Vice helt klart. Skön dialekt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts