qenzi Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Råkade modda först en mod, så funkade inte den. Sen en till utan resultat. Så nu funkar de inte så bra eller alls. Undrar om någon kan sicka båda faggio filerna? Det är till san andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Varsågod. Faggio.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qenzi Skrivet 25 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 (redigerad) Varsågod. TACK!!!! och åter tusen tack! :) :wub: Fick de dock imnte att funka.. Redigerad 26 mars, 2009 av qenzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 TACK!!!! och åter tusen tack! :) :wub: Fick de dock imnte att funka.. Jaså.. Är du säker på att det är Faggio-filerna som är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qenzi Skrivet 27 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Jaså.. Är du säker på att det är Faggio-filerna som är problemet? Asså jag spelade och hade precis bytt noter till faggion så den gick jävligt fort, sen letade jag runt så hittade ja bws/bosstern till sanandreas så ja försökte modda in den då fasnade det vi halva. Sen gick ja ut och kikade efter en ny modd så hitta ja minimoto modden, men så klart glömde ja avinstallera bws/boostern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 jag skulle om-instalera SA om jag var du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qenzi Skrivet 31 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 jag skulle om-instalera SA om jag var du. Men då blir ja av med mina modds :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Instalera dom igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qenzi Skrivet 11 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Instalera dom igen. jag har försökt att instalera om alla mods i sami men dom syns int.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 jag har försökt att instalera om alla mods i sami men dom syns int.. Där är felet. SAMI suger hest dase, Har ALDRIG funkat för mig. Jag själv använde GGMM och notepad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Där är felet. SAMI suger hest dase, Har ALDRIG funkat för mig. Jag själv använde GGMM och notepad SAMI fungerade utmärkt när jag använde den Inget fel på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Där är felet. SAMI suger hest dase, Har ALDRIG funkat för mig. Jag själv använde GGMM och notepad Det är ju du som suger kess, det funkar skitbra, med vissa motorcyklar fuckar det, men det är bara för att med dom måste man ersätta ännu en rad i handlig.cfg. FISTAD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qenzi Skrivet 14 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Där är felet. SAMI suger hest dase, Har ALDRIG funkat för mig. Jag själv använde GGMM och notepad Det har alti funkat perfa för mig, men nu har ja img ist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts