KennethL Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Kan någon markera på en karta vart gungställningen är där man flyger så förjävligt på om man kör in i? Har åkt och letat men lessnat eftersom att jag inte hittar dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Jag är 99% säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Jag är 99% säker. /confirm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KennethL Skrivet 24 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Dum fråga kanske, men hur gör man? jag körfram och tillbaka genom ställningen/erna, i hög fart och i låg fart, jag parkerar i dom men inget händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Dum fråga kanske, men hur gör man? jag körfram och tillbaka genom ställningen/erna, i hög fart och i låg fart, jag parkerar i dom men inget händer. Gasa/Backa in i mittstången på den högra gungställningen. Till slut kommer du skjutas iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Dum fråga kanske, men hur gör man? jag körfram och tillbaka genom ställningen/erna, i hög fart och i låg fart, jag parkerar i dom men inget händer. Man kan bugga bilen på många sätt. Den lättaste är väll att ställa sig emot stolpen i mitten av ställningen. Så bilen och stoplen nuddar varandra. Efter ett tag så hackar ställningen till och bilen flyger. Annars kan man försöka köra upp för stolpen med bilen. Som att använda stoplen som en ramp. Då kan man få väldigt hög höjd. Ett tips är att använda patriot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Gasa/Backa in i mittstången på den högra gungställningen. Till slut kommer du skjutas iväg. Man kan bugga bilen på många sätt. Den lättaste är väll att ställa sig emot stolpen i mitten av ställningen. Så bilen och stoplen nuddar varandra. Efter ett tag så hackar ställningen till och bilen flyger. Annars kan man försöka köra upp för stolpen med bilen. Som att använda stoplen som en ramp. Då kan man få väldigt hög höjd. Ett tips är att använda patriot. Tackar för svaren, ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts