Hultenius Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 På lördag kväll kl 22:00 kommer forumet att stängas ner en längre tid (1-2 timmar) för underhållning. För det första ska forumet uppgraderas till en nyare version med massor nya buggfixar (inga nya finesser). För det andra kommer vintertemat på forumet att försvinna. För det tredje ska jag reparera/optimera/kontrollera/analysera/komprimera forumets databas vilket jag inte gjort på länge... Jag hoppas ni har överseende.... klart ni har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Okay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Oj...det var nära att jag missade det den här gången också...nu märkte jag det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Efter som forumet kommer att vara nere så kan ni komma till mitt FORUM!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Efter som forumet kommer att vara nere så kan ni komma till mitt FORUM!! Himla epatraktor! Gillade inte du volvosar eller har du bytt ämne till traktorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Himla epatraktor! Gillade inte du volvosar eller har du bytt ämne till traktorer? gå in på forumet och kolla... det finns GTA saker där å... 240 rulezzz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 gå in på forumet och kolla... det finns GTA saker där å... 240 rulezzz! jaja, vi vet det nu, men du behöver inte göra reklam i varje tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Appropå ingenting, går det för andra än Hultan att skapa trådar i Forumändringar? Inte för att jag tänker göra det, jag bara undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Appropå ingenting, går det för andra än Hultan att skapa trådar i Forumändringar? Inte för att jag tänker göra det, jag bara undrar. Testa och se vad som händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Testa och se vad som händer... Bara Admin kan posta där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Forumet stängs om 5 min, ville bara påminna er... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts