Sammy Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Hejsan! Kan jag köra både SA (PC) OCH SA-MP om jag har 512 mb's ramminne? Tänkt köpa en spela data senare ...men " hackar " de nåt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Hejsan! Kan jag köra både SA (PC) OCH SA-MP om jag har 512 mb's ramminne? Tänkt köpa en spela data senare ...men " hackar " de nåt då? Med 512 mb är Gta SA mycket spelbart, men kollar först och främst på ditt grafikkort. Så att det pallar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sammy Skrivet 23 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 ja okej ...just de, bra att du påminde mig. Grafiken spelar en mycket stor roll i spelandet om jag inte har fel! neme, de ska nog palla ...man behöver ju inte ha " allt " på fullt ...dvs grafiken etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GeneraaL Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Vad är det man bör kolla på rent allmänt när man funderar på och köpa något spel som man är osäker på att ens dator klarar av? Grafikkort, ramminne, vad mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Vad är det man bör kolla på rent allmänt när man funderar på och köpa något spel som man är osäker på att ens dator klarar av? Grafikkort, ramminne, vad mer? Processor är också en viktig del. Men annars finns det ju mindre viktiga delar också.. Men nyckel sakerna är: Grafikkort RAM Processor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GeneraaL Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Tack, lägger det på minnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts