Dusse Skrivet 24 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2011 Nu verkar det hända grejer! http://www.rockstargames.com/newswire/article/18681/new-max-payne-3-screenshots.html http://www.rockstargames.com/maxpayne3/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2011 derp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2011 Någon mer än jag som är besviken på grafiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2011 Tycker det är mer oroande att hela noir-känslan verkar helt bortblåst. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2011 Tycker det är mer oroande att hela noir-känslan verkar helt bortblåst. Ja, jag känner samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 19 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2011 Även om jag nu är någorlunda anti spelets existens, så tror jag att Rockstar kommer ge ut något som åtminstone påminner om dess föregångare, det har de själva sagt trots allt. jag tror även att dessa förhandstittar vi fått se fokuserar mycket på skjuta-skjuta, pang-pang för att kunna dra in lite annat folk (cod-spelarna) och på så vis tjäna pengar och kunna ploppa ut flera spel i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2011 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2012 Spelet försenas till Maj! Men Remedy verkar iallafall gilla spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 Börjar bli riktigt taggad för detta nu, ser grymt kul ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2012 Jag tycker att det inte verkar särskilt dåligt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2012 Detta kommer bli grymt! Och sen kommer GTA V. Älskar Rockstar games Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2012 TV-reklam: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2012 (redigerad) TAGGAD! Shooters med fokus på det cineastiska, i motsats till typ Call Of Duty, klassas som bra skit för min del! Orkar man inte vara hardcore gamer så är vapenfysiken, hur njutbart det är att skjuta folk, sjukt viktig. Enda anledningen till att man spelade Soldier of Fortune var ju för att kunna skjuta av kroppsdelar från folk, liksom. Idag är fysiken mer avancerad och verklighetstrogen (eller åtminstone såsom den uppfattas på film) och det kommer helt enkelt bli så jävla bra. Ser fram emot hagelgevären.... Redigerad 21 april, 2012 av The Dude 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2012 Köpte det igår och har satt in mig i det lite nu, är inte ett dugg besviken än så länge, har iofs inte kommit så långt. Det enda som kan vara lite irriterande ibland är hur dom gjort cut scenes lite fladdrigt och det kommer upp ord lite då och då, men man vänjer sig väl antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts