Mordos Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Skojar du eller, skönaste liret ju! Det var ju så ofärdigt och buggigt som det kunde bli? Jag och min bror skaffade det, bara för musiken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Ny röstskådis till Max och den klassiska berättarstilen behålls, bland annat: http://spel.feber.se/link/159223/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Det kanske blir lika bra som filmen. BOOYAKASHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 "Like a serpent coiling around the soul of an egg-yolk pregnant with nauseating uncertainty. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 (redigerad) Orsaka maximal smärta redan i Oktober. *höhö* Redigerad 23 juni, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Grabbar, grabbar, grabbar. Vad talar för att Brasiliens ghetto inte kan vara mörkt och deppigt? Max lär inte gå hand i hand med skurkarna på en solig strand och känna sanden mellan tårna. Jag tycker att ni dömer ut spelet lite för tidigt, det har trots allt potential. Nae, men sol är inte deppigt. Sol indikerar på glädje om vi ska jämföra med New Yorks regnande nätter, där man bara kan se hus, bilar och urban så långt ögat kan nå. Okej, Central Park, men det gills inte. Sluta vara så negativa nu grabbar, har Rockstar någonsin gjort oss besvikna? Detta kommer bli skitbra, och ni bör inte vara för hårda på bedömningen än, vi vet i princip ingenting än. När en ny utvecklare tar över från en tidigare, som gjort två kanonspel, är det våran PLIKT som konsumenter att granska och kritisera varenda pixel av det kommande spelet. Jag låter spelet ändra min attityd när det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Högupplösta screenshots finns nu på officiella hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Högupplösta screenshots finns nu på officiella hemsidan. Märks att dom siktat in sig på action. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Högupplösta screenshots finns nu på officiella hemsidan. "Not Found The requested URL /maxpayne3/US/1/undefined/ was not found on this server. Apache/2.2.3 (Red Hat) Server at www.rockstargames.com Port 80" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 http://www.rockstargames.com/maxpayne3/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Blev riktigt besviken när jag såg bilderna. Vad är det här för skit? Det ser ju inte alls ut som Max Payne. Såhär blir det när hyperspralliga amerikanska kokainister gör sånt som ska göras av molokna finnar. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Blev riktigt besviken när jag såg bilderna. Vad är det här för skit? Det ser ju inte alls ut som Max Payne. Såhär blir det när hyperspralliga amerikanska kokainister gör sånt som ska göras av molokna finnar. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Blev riktigt besviken när jag såg bilderna. Vad är det här för skit? Det ser ju inte alls ut som Max Payne. Såhär blir det när hyperspralliga amerikanska kokainister gör sånt som ska göras av molokna finnar. Jag håller med, det där är inte Max Payne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2011 Vet fortfarande inte alls vad det ska bli av detta projektet, men de nya bilderna avslöjar... saker. FZ.se http://gordon.fz.se/bildcache/a/alz07absojjq5h3wmxbokq7iodxq7xt2.jpg http://gordon.fz.se/bildcache/y/ycmhta7zfn4v9x6ch47g6wriooug9ldu.jpg http://gordon.fz.se/bildcache/m/mnv3tbrrhjizb2jb5sf0wk2lcz269zr1.jpg http://gordon.fz.se/bildcache/8/84inf0n02s161c9q8vuq442q0josyx4c.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2011 Hoppas att det blir mer som de två sista bilderna. Jag ser hellre hårda, skinnpajsbärande Max Payne i New York än piña colada svettiga Bruce Willis kopian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2011 Den tredje bilden ser ut att komma från ett tre-fyra år gammalt spel, rent grafikmässigt sett alltså. Ska bli intressant att se vad det blir av det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2011 Den tredje bilden ser ut att komma från ett tre-fyra år gammalt spel, rent grafikmässigt sett alltså. Ska bli intressant att se vad det blir av det här. Personligen skulle jag skita blankt i om det såg ut som ett PsOne spel, bara det hade den där underbara, kalla och mörka designen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2011 Bilderna tyder på att man i början spelar klassiska Max Payne innan han blev en skallig knarkare. Troligen ska det ge en förklaring varför han totalt har bytt stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2011 (redigerad) Eller flashbacks någon gång under storyn, vem vet. Jag tycker att det ser ut som att vi får följa honom under minst tre olika perioder - när han blir utjagad från New York, när han börjar jobba i Rio och till slut som smärtstilleberoende vrak i Rio. Personligen tycker jag att det ser mycket intressant ut, men då är jag inte så fanatiskt förtjust i de tidigare Max Payne-spelen (ja, de är bra spel, men med relativt generisk story och huvudperson) som en del andra. Jag undrar dock lite över hur linjärt spelet kommer att vara (som i korridorskjutare) - mig veterligen har Rockstar aldrig gjort något dylikt (rätta mig om jag har fel) och jag undrar hur de tacklar den uppgiften. Med tanke på att de kan skapa enorma karaktärsgallerier och engagerande storys i open-world format, gissa då vad de kan åstakomma när de verkligen kan fokusera på bara storyn och karaktärerna, istället för på att skapa en öppen spelvärld vid sidan om! Redigerad 24 april, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts