Panimala Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Väldigt glad, gillade tvåan starkt, lirade det som fan! Men något nytt element behövs för att trean ska sticka ut, ett coversystem eller något sånt, som Jacker sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 (redigerad) Väldigt glad, gillade tvåan starkt, lirade det som fan! Men något nytt element behövs för att trean ska sticka ut, ett coversystem eller något sånt, som Jacker sa. Triple-wield med pistoler! Redigerad 25 mars, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Detta påminner mig om att jag verkligen måste spela Max Payne (ettan). Tvåan är ju helt underbar, men det blev aldrig av att jag införskaffade ettan. Enligt mig så är tvåan bättre än vad ettan är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 25 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 Det här måste firas med en Max Payne spelmaraton på momangen Synd bara att ettan inte går att spela på Vista Nåja, tvåan går ju fast den varvade jag ju nyligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 (redigerad) http://www.fz.se/bilder/arkiv/2/2kitl37u0bjnh9od8ecypvmgwqfx6r4z.jpg Tryck på bilden om det var svårt att lista ut. Redigerad 10 juni, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Wtf... vart är den svarta skinnjackan? Vart är Max? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Wtf... vart är den svarta skinnjackan? Vart är Max? Fail på den postern Får hoppas att han på bilden är någon ond skurk/boss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Fail på den postern Får hoppas att han på bilden är någon ond skurk/boss. Är faktiskt rätt säker på det är Max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Är faktiskt rätt säker på det är Max. Det där är inte Max Payne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Max Payne - 12 år senare. Hoppas att R* gör det här bra. Tror inte att den gamla spelmekaniken skulle funka lika bra nu som förr, så det ska bli kul med lite förändringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Det där är inte Max Payne Av det lilla som finns ute än så länge så verkar det som att spelet tar en helt ny riktning. Bort med det kalla mörka New York och in med det tropiska Hawaii eller nå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Av det lilla som finns ute än så länge så verkar det som att spelet tar en helt ny riktning. Bort med det kalla mörka New York och in med det tropiska Hawaii eller nå. Fy helvete vad arg jag blir då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Fy helvete vad arg jag blir då. Du är inte ensam. Jävlar vilken tabbe. Det här blir inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 http://www.gamereactor.se/nyheter/18308/Ny...om+Max+Payne+3/ Utspelar sig i Sao Paulo i Brasilien Förstörbara miljöer Cover-system Online-läge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Det var väl det mystiska New York som gjorde Max Payne så bra? Brasilien.. Jag menar.. lägg av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Lugn och fin nu, pojks. Max Payne är episkt av en anledning - en hållbar story. Det finns säkert en anledning varför Max är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 http://www.gamereactor.se/nyheter/18308/Ny...om+Max+Payne+3/ Utspelar sig i Sao Paulo i Brasilien Förstörbara miljöer Cover-system Online-läge Saxat från FZ * Max Payne 3 utspelar sig i gettot i Sao Paulo, Brasilien, och miljöerna ska vara väldigt förstörbara och tiden på dygnet ska variera. * Max Payne är beroende av den smärtstillande medicin han knaprade regelbundet de två första delarna och det påverkar spelandet. * Spelet drivs av Rockstars Rage-motor som används i GTA IV och Red Dead Redempion. * Bullet Time ska vara "våldsammare" än tidigare, vi gissar ännu slafsigare närbilder. * Ospecifierat flerspelarläge, vi hoppas såklart på Coop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Saxat från FZ * Max Payne 3 utspelar sig i gettot i Sao Paulo, Brasilien, och miljöerna ska vara väldigt förstörbara och tiden på dygnet ska variera. * Max Payne är beroende av den smärtstillande medicin han knaprade regelbundet de två första delarna och det påverkar spelandet. * Spelet drivs av Rockstars Rage-motor som används i GTA IV och Red Dead Redempion. * Bullet Time ska vara "våldsammare" än tidigare, vi gissar ännu slafsigare närbilder. * Ospecifierat flerspelarläge, vi hoppas såklart på Coop. Ahh farcry2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 T.ex. skulle jag vilja se ett coversystem a lá GTA IV eller liknande, som både än själv och fiender kan dra nytta av. There will be a cover system for the game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LEGALISERA_MARIJUANA Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 hell yeah, väntat på detta länge. Älskade ettan och tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts