felshoe Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Jag har ett problem som börjar gå mig på nerverna. Varje gång hemtelefonen används så bryts min internetuppkoppling i någon halvminut. Både jag och min bror har datorn kopplad till en router via sladd, men hans uppkoppling störs inte. Vart ligger problemet, i routern eller i sladden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 (redigerad) Jag skulle gissa på felkoppling i telejacken.. Är modemet inkopplat på första jacket? Redigerad 22 mars, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Det där låter som ett första jacket problem. Hoppas jacken är seriekopplade och inte parallell, för då är alla jack det första Sök på första jacket på google så ska du nog se att du hittar någon fin fin guide där som berättar hur du gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts