SimonJ Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Hejsan! Jag vill ta bort skrivskyddet på en mapp, men det går tydligen inte. Om jag går in på egenskaper och avbockar skrivskyddet och trycker på verkställ så händer ingenting. Vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Det problemet har jag också alltid upplevt, fast jag tar bort skrivskyddet klickar verkställ men klickar jag in igen så har skrivskyddet kommit tillbaka. Sjukt skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Det problemet har jag också alltid upplevt, fast jag tar bort skrivskyddet klickar verkställ men klickar jag in igen så har skrivskyddet kommit tillbaka. Sjukt skumt. Vi har exakt samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Vi har exakt samma problem. Nu vet jag inte om rubriken är ändrad eller om jag var trött innan, såg inte försen nu att det stod i Vista, vet faktiskt inte om jag har samma problem där, eller om det bara är här på XP datorn. Men jag vet att jag haft mycket problem med det :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts