MiRRe Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Kan så vara, jag sitter och funderar på varför Raffe togs in, och idag kom både han och Ranjit, någon skumt är det ju . Och dom sitter ju "bara och lyssnar" , Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 (redigerad) Anledningen till varför de inte pratar är nog att de har fått order om att inte göra det. Då skulle de ju kunna försäga sig. Och anledningen till varför de ens är där är nog för att de ska hålla sig lite ajour med vad som händer, samt för att få de andra deltagarna att ana ugglor i mossen. Redigerad 9 maj, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Vet ni vad jag tror? Jag tror att alla som röstats ut från och med att Raffe åkte kommer att komma tillbaka som ett lag. That is Raffe, Raj Raj och Angela plus eventuellt någon annan Intressant tanke.. Men vad exakt skulle det laget ha för funktion, menar du? Fan vad Lukas kör över alla, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Fan vad Lukas kör över alla, förresten. Börjar faktiskt heja på honom nu, men det var nog tur att han vann immunitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Intressant tanke.. Men vad exakt skulle det laget ha för funktion, menar du? Vet inte riktigt. TV4 kanske anser att de inte förtjänade att åka. Har inte detta hänt förut i någon tidigare säsong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 De kommer nog tillbaka eftersom de ska rösta fram finalisterna i sista avsnittet? Och varför de röstade ut Angela beror nog inte bara på att de irriterade sig på henne, utan främst för att hon var ett av det största hotet för de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 (redigerad) Fan så glad jag blev när mina två favoriter gick till final! Tycker dock att blablablaJarmo borde ha vunnit, men blablablaEllenor var sympatisk och gav aldrig upp så hon var en värdig vinnare enligt mig! Redigerad 31 maj, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Kan inte fatta det, Varför får dom gamla rösta? Det känns bara så otroligt ovärdigt, och varför vinner Ellenor. Usch och blä på detta, bara för att ranjit var kär nämen så gulligt då. bara smått irriterad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Tycker att svenska folket borde fått rösta istället för de utröstade, vi har inga gammla pakter i bagaget, vi måste inte protestera genom att rösta en person bara för att den andra inte ska vinna. Det var ju precis det som hände. Grabbgänget röstade inte på Ellenor för att hon skulle vinna, utan för att Jarmo skulle förlora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts