Siana Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Usch alltså, fan vad jag hatar Christian mer och mer för varje avsnitt. Han är definitivt längst ner på min lista nu. Snackar skit bakom allas ryggar och tror att han är så ball med sina jävla pakter hit och dit... Det är få kvar i gula laget jag gillar tbh, håller stenhårt på blå nu. Lite kul att jag hade rätt när jag såg "nästa vecka"-klippet som spoilade. Synd att blå förlorade, men det var ju ingen större förlust. Skicka hem lite brudar så blir de starkare liksom. Känns om att Mika borde åka också, hon bidrar ju 0 känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Usch alltså, fan vad jag hatar Christian mer och mer för varje avsnitt. Han är definitivt längst ner på min lista nu. Snackar skit bakom allas ryggar och tror att han är så ball med sina jävla pakter hit och dit... Det är få kvar i gula laget jag gillar tbh, håller stenhårt på blå nu. Lite kul att jag hade rätt när jag såg "nästa vecka"-klippet som spoilade. Synd att blå förlorade, men det var ju ingen större förlust. Skicka hem lite brudar så blir de starkare liksom. Känns om att Mika borde åka också, hon bidrar ju 0 känns det som. Håller med, efter första avsnittet var han nästan min favorit. Men nu har han sjunkt som en sten och man blir bara trött på människan. Hur fan kan man kalla Jarmo för dum i huvudet? Jarmo är den ende som skulle överlevt om de var strandsatta på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Ganska vettig lista, faktiskt: http://www.tv4.se/1.931540/2009/04/07/sa_l...binson_och_lost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Ganska vettig lista, faktiskt: http://www.tv4.se/1.931540/2009/04/07/sa_l...binson_och_lost Vissa var fan klockrena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Jag börjar gilla det gula laget mer och mer nu. Och jag börjar gilla Billing mer och mer också. Och Ranjit verkar vara en riktigt skön lirare, åh vad jag mös när Anna satt och pratade om hur bra det andra laget hade det. Man bara såg hur folk blev gröna i ansiktet av avund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Hatar allt med det gula laget, och det blir mer o mer hat, usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Jarmo asså, John Locke upp i dagen Erik är fortfarande min favorit. Trist och se hur det gula laget behandlade honom i tävlingen. Men det är ju stekardoktorn vi talar om. Han behandlar ju alla som skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Men det är ju stekardoktorn vi talar om. Han behandlar ju alla som skit. Haha, vafan? Förresten så tror jag inte att Billing blev så värst dåligt behandlad i tävlingen, han skrek ju bara för att få dem att stanna upp lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Men det är ju stekardoktorn vi talar om. Han behandlar ju alla som skit.Du måste ha blandat ihop honom med någon annan? Tycker du att Lukas behandlar folk illa så vet jag inte vad man ska göra för att charma dig. Lukas kommer vinna, det är jag övertygad om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Tycker att det senaste avsnittet var ganska boring. Skönt att Mika åkte ut iafl. Och att den andra tanten lämnade självmant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Aww. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 Blir nog ett spännande avsnitt ikväll, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 25 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 Blir nog ett spännande avsnitt ikväll, Vem åkte ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 (redigerad) Biffraffe. Hahah, innan omröstningen så sa han typ "Nä, jag känner mig säker" och så får han 5 röster och grabbpakten splittras. Och fyfan vad Jarmo är lik John Locke från lost i dagens avsnitt! Redigerad 25 april, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 Vem åkte ut? Rafael och Billing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 http://nyheter24.se/noje/kandisar/196871-r...itt-sexmissbruk Han kändes inte riktigt som någon stordoppare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 http://nyheter24.se/noje/kandisar/196871-r...itt-sexmissbruk Han kändes inte riktigt som någon stordoppare. Haha! Tycker det var sjukt kul att Jarmo ägde så hårt i förra avsnittet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Billing måste fan ha den största blåsan i världshistorien. Någon som tajmade kisspausen? Synd att blablablablablaErikblablabla åkte ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Billing måste fan ha den största blåsan i världshistorien. Någon som tajmade kisspausen? Det var verkligen galet underhållande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Går det att streama äldre avsnitt än förra veckans? Jag skulle i så fall vara grymt tacksam om någon kunde länka till alla avsnitt efter att Erika åkte ut, jag har nämligen inte sett på ett par veckor nu. Jag har inte haft tid eller ork, men jag törs inte gå in på TV4:as sida eftersom de brukar skylta stort och tydligt med vem som åkt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts