Siana Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Har ni förresten sett Robinsonspelet? Galet roligt ju! Gick rätt bra för mig. Vann på bokstavsleken, trea på memory, tvåa på sudoku, etta på krabbrace och slutligen vann jag på plankan. Vann rasket. Satt och asgarvade åt de riktigt dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Faktiskt ett riktigt skoj och välgjort spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Rekord på plankan: 1.07 än så länge Har vunnit hela spelet 3/3 gånger, det är lagom svårt och riktigt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Rekord på plankan: 1.07 än så länge Har vunnit hela spelet 3/3 gånger, det är lagom svårt och riktigt roligt 1.13.99 har jag. Jag har vunnit alla gånger jag kommit till plankan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Vunna 0, Spelade 2 Men väldigt kul faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Hur vare med censuren? Sorry. Tog för givet att alla sett senaste avsnittet. När det gäller filmer så spoiler-taggar jag alltid automatiskt, serier är det lite sämre med, och dokusåpor är helt omöjliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Förmodligen en hel del 30+:are som spelar spelet, det är därför vi piskar skiten ur dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Kommer alltid till plankan och dessutom med väldigt höga poäng, om jag får säga det själv. Men plankan är riktigt svår, har bara vunnit en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Kommer alltid till plankan och dessutom med väldigt höga poäng, om jag får säga det själv. Men plankan är riktigt svår, har bara vunnit en gång 6/6, jag tycker plankan är en av de enklare delarna Tur att spelet är så kul när jag är ganska besviken på serien i sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Vinst och 01:09.77 på plankan i första försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 1.21 på plankan fick jag på första försöket Hade rätt hårt motstånd då han som kom 2a slog mig i nästan alla grenar och fick 1.17 på plankan, men det gick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Spelet har slutat att fungera för mig Varje gång spelarkvoten har fyllts och det ska starta så försvinner allting, jag ser bara bakgrunden och inget laddas. Wtf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Spelet har slutat att fungera för mig Varje gång spelarkvoten har fyllts och det ska starta så försvinner allting, jag ser bara bakgrunden och inget laddas. Wtf. Verkar som det är samma här faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2009 Roligt spel, spelade mot agenten nyss tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Roligt spel, spelade mot agenten nyss tror jag! Vad får dig att tro det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Reggat mig nu, heter Fiisken i Robinssonspelet. Hoppas inte att det blåa laget röstar ut billing i örådet nu btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Fan vad kul det var att se Jarmo vs spinkisen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Hejade på de gula i tävlingen men det hade vart riktigt skönt om Christian åkte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 (redigerad) Fan vad kul det var att se Jarmo vs spinkisen ! Jarmo är tydligen ex. brottare så viss teknik bör han ju sitta med, satan vad jag skrattade när valpen steg upp mot stora Jarmo Robinsonspelet är ju skitskoj! Drog just PR (personligt rekord) på 1.53.07 på plankan nu! Redigerad 4 april, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 (redigerad) Mjo, de skickade väl fram lillkillen (vad heter han egentligen? ) just eftersom de visste att Biff-Jarmo skulle spöa vem som helst i alla fall . Fann förresten den här sköna bilden på Facebook. http://photos-b.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v2064/130/42/752805175/n752805175_5662129_6413.jpg Lätt att man hejar på en kille med sådana hundögon. Redigerad 4 april, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts