aikjonas12 Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Robinson håller fan hög klass i år. Mina favoriter är Stekardoktorn från Lidingö och Jarmo "Jag sket ner mig" Heinonen. På tjejsidorna gillar jag Mika och hon den där sjukt vältränade tjejen som de aldrig nämner vad hon heter. Håller med dig rakt igenom. Jarmo är härligast av dem alla... hur kunde han Christian vela rösta ut honom för? Jarmo är den man ska ha med sig om man ska överleva, dessutom är han hur rolig som helst. Mika verkar vara hur mysig som helst. Hoppas hon gör något idiotiskt så man slipper sitta och vara kär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Det var ju bra!! Ska nog fortsätta att kolla på Robinsson i år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 (redigerad) Fan vad obalanserade lag tbh, massa tjejer i det ena. Jag vet inte riktigt vilket jag ska tycka atm, gillar specifika personer i båda. Edit: Har sett 3/4 nu, gillar det blå laget bäst (hejade på dem UNDER tävlingen också, så jag vänder inte kappan efter vinden!). Skönt att de vinner trots så många tjejer. Edit: Fitta ta er, spoilera era jävla inlägg. Läste just _ThuuGs inlägg. Jag tankar Robinson och ser det när jag känner på det, plus att jag slipper reklamen. Skulle uppskatta att ni inte diskuterar saker som skett (utan att spoilermarkera) bara för att det har gått på TV. Edit2: Jag tror jag vet vilket lag som förlorar nästa vecka... Det är en massa tjejer som går med facklor på "i nästa vecka" = blå laget. Redigerad 28 mars, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Edit: Fitta ta er, spoilera era jävla inlägg. Läste just _ThuuGs inlägg. Jag tankar Robinson och ser det när jag känner på det, plus att jag slipper reklamen. Skulle uppskatta att ni inte diskuterar saker som skett (utan att spoilermarkera) bara för att det har gått på TV. Förlåt! Glömde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Edit2: Jag tror jag vet vilket lag som förlorar nästa vecka... Det är en massa tjejer som går med facklor på "i nästa vecka" = blå laget. Tänkte också på det, vilken tabbe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Ännu ett bra avsnitt, hejar på Erik med tuppkam, måste heja på dom närmast ju Sen gillar jag också han Jarmo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Ännu ett bra avsnitt, hejar på Erik med tuppkam, måste heja på dom närmast ju Sen gillar jag också han Jarmo. Han är ju den man hatar mest (näst efter beatrice som åkte ut) . Han verkar så lat och dryg. Lidingö-Lucas gillar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Han är ju den man hatar mest (näst efter beatrice som åkte ut) . Han verkar så lat och dryg. Lidingö-Lucas gillar jag Haha nä han är skoj Men stör mig väldigt mycket på han Christian, usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 (redigerad) Sterkardoktorn är äcklig. Såg ni hur han knuffades i tävlingen där man skulle bilda lag? Knuffas nog en hel del i arbetslivet också. Men å andra sidan, it's the name of the game. Men jag ogillar hans attityd. Hon som åkte ut var bara jobbig enligt mig "Tuffa Bea från Nörrland som käkar älgar råa i 30 minusgrader varje dag". Säger som Christian "Åk hem till Norrland och tröstät". Killen med röd mohawk är däremot en favorit. Han verkar ha lite mer i huvudet än vad jag först trodde. Tar alltid för givet att folk med sådant hår är lite dumma. He proved me wrong Redigerad 30 mars, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Killen med röd mohawk är däremot en favorit. Han verkar ha lite mer i huvudet än vad jag först trodde. Tar alltid för givet att folk med sådant hår är lite dumma. He proved me wrong Han verkar faktiskt ganska "smart" eller som du säger, Han är helt klart favoriten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Rankade typ hur jag tycker om dem. Bäst längst upp, sämst längst ner! Anna Lundh Erik Rydberg Erik Billing Lukas Berglund Nina Amjadi Erik Blomqvist Mika Svensson Jarmo Heinonen Ranjit Roy Erika Killén Rafael Ortega Christian Ternstedt Angela Monroe Ellenor Pierre Josephine Myrén Ska bli spännande att se om den listan kommer förändras under programmets gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Tror jag börjar komma över det faktum att de bytt ut musiken. Men den nya låten är fortfarande dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Tror jag börjar komma över det faktum att de bytt ut musiken. Men den nya låten är fortfarande dålig Har inget minne av den gamla låten, men tycker faktiskt att denna är gaanska dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 (redigerad) Har inget minne av den gamla låten, men tycker faktiskt att denna är gaanska dålig. Kommer du inte ihåg originalet !!!!! Redigerad 29 mars, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Kommer du inte ihåg originalet !!!!! http://www.youtube.com/watch?v=nGZ5S2EuDsg Det förfriskade minnet, men har inte följt dom andra Robinson, har varit anti det innan. Men denna säsongen ska följas så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 (redigerad) Rankade typ hur jag tycker om dem. Bäst längst upp, sämst längst ner! *lista* Ska bli spännande att se om den listan kommer förändras under programmets gång. Får väl göra min lista också då.. Mika Svensson Jarmo Heinonen Lukas Berglund Erik Blomqvist Erik Billing Michel Berendji Anna Lundh Erik Rydberg Ranjit Roy Nina Amjadi Erika Killén Angela Monroe Rafael Ortega Kerstin Fröblom Christian Ternstedt Ellenor Pierre Josephine Myrén Beatrice Karlsson • = Gillar • = Gillar mindre (/har ingen åsikt) • = Gillar inte alls • = utslagen Redigerad 29 mars, 2009 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Lånar jonas mall Lukas Berglund Jarmo Heinonen Mika Svensson Erik Blomqvist Christian Ternstedt Michel Berendji Rafael Ortega Nina Amjadi Anna Lundh Erik Rydberg Ranjit Roy Angela Monroe Erika Killén Ellenor Pierre Josephine Myrén Erik Billing Kerstin Fröblom Beatrice Karlsson • = Gillar • = Gillar mindre (/har ingen åsikt) • = Gillar inte alls • = utslagen Har ni förresten sett Robinsonspelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 (redigerad) Har ni förresten sett Robinsonspelet? Haha! Spelar det nu! (Gör upp eld ) Jag vann. Redigerad 29 mars, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 (redigerad) Har ni förresten sett Robinsonspelet? Vann på elden, åkte ut på det där dra bokstäverna Edit, Amen, gick in på en annan flick eftersom jag trodde jag åkt ut, hoppade tillbaka till spelet så hade jag inte det, nu gjorde jag ju dock eftersom tiden tog slut haha. Redigerad 29 mars, 2009 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Sterkardoktorn är äcklig. Såg ni hur han knuffades i tävlingen där man skulle bilda lag? Knuffas nog en hel del i arbetslivet också. Men å andra sidan, it's the name of the game. Men jag ogillar hans attityd. Hon som åkte ut var bara jobbig enligt mig "Tuffa Bea från Nörrland som käkar älgar råa i 30 minusgrader varje dag". Säger som Christian "Åk hem till Norrland och tröstät". Killen med röd mohawk är däremot en favorit. Han verkar ha lite mer i huvudet än vad jag först trodde. Tar alltid för givet att folk med sådant hår är lite dumma. He proved me wrong Hur vare med censuren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts