Skotten_31 Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Var finns det att hämta? Jag har laddat ned den här Fast den funkar inte. Har testat 3 olika fast ingen funkar. Kan någon vara snäll o posta till en som funkar? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Funkar inte, vad händer när du försöker installera då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Funkar inte, vad händer när du försöker installera då? det står att directx9 är installerat fast när jag försöker använda det på ett spel så funkar det inte. Kan bara välja directx5. Och så är skärmen lite suddigare än tidigare då jag hade directx9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Öppna startmenyn -> kör -> dxdiag. Vilken version står det att du har där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Öppna startmenyn -> kör -> dxdiag. Vilken version står det att du har där? Löste problemet genom att hämta den senaste drivern Tack iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts