Misterwhoopee Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Varför söker min dator i diskettenheten när jag spelar olika spel? Är det nåt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Det brukar hända på min kompis också fast inget händer utan den söker och sen funkar det som vanligt <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Det brukar hända på min kompis också fast inget händer utan den söker och sen funkar det som vanligt har din kompis en diskettenhet inopererad? Mr whoppe: Vilka spel brukar det hända på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Den söker typ i alla spel jag spelar...ibland söker den utan att jag gör nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts