L_Voll Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 (redigerad) Jag läste precis på aftonbladet(yay) att Macgyver ska bli film. "Fett ball" tänkte jag först, men sen tänkte jag att det blir nog jäkla svårt att få den rätta Macgyver-känslan. Vem ska spela huvudrollen tex? Richard Dean Anderson är ju 60 år snart, men någon annan kan ju inte ta rollen? Så hur ska detta sluta? http://www.jason-saggers.com/wp-content/uploads/2008/04/macgyver.jpg http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article4659119.ab edit: http://gizmodo.com/386970/quote-would-a-mo...wiss-army-knife Redigerad 19 mars, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Såg det häromdagen också, läste något om att Will Smith skulle ha något med rollen som MacGyver att göra? Will Smith är ju bra, men jag vet inte om han skulle få in MacGyver så bra. Nu vet jag inte exakt om det var Will Smith eller om jag bara kommer ihåg det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Egentligen borde jag bli upprörd över att få se en barndomshjälte återskapas i vad som kommer bli en skitkass film. Men jag ska erkänna att jag ändå ser fram emot det här, känns som att filmen kommer framkalla många skratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Utan RDA kommer jag inte röra i filmen med en pinne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Såg det häromdagen också, läste något om att Will Smith skulle ha något med rollen som MacGyver att göra? Will Smith är ju bra, men jag vet inte om han skulle få in MacGyver så bra. Nu vet jag inte exakt om det var Will Smith eller om jag bara kommer ihåg det så. Haha, är inte han neger? Tss, vilken idioti. Macgyver borde vara vit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Haha, är inte han neger? Tss, vilken idioti. Macgyver borde vara vit! Jo, han är neger. --- Annars var den där House-killen riktigt lik, frågan är bara om kan kan koppla på RDA-charm! Men egentligen vore allt annat än Richard Dean Anderson i huvudrollen en besvikelse. Vet någon när den kommer utspelas? Kommer det att vara MacGyver: 20 år senare, eller ska de hårdsminka honom, och försöka återuppleva det ljuva åttiotalet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Såg det häromdagen också, läste något om att Will Smith skulle ha något med rollen som MacGyver att göra? Will Smith är ju bra, men jag vet inte om han skulle få in MacGyver så bra. Nu vet jag inte exakt om det var Will Smith eller om jag bara kommer ihåg det så. Nej. Han var bara med i Aftonbladets omröstning om vem som skulle spela MacGyver. Ingenting som tyder på att han ska vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Jesus F. Kennedy! Kan folk inte låta saker vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 (redigerad) Nej om inte Richard Dean Anderson är huvudrollen så kommer jag inte se. Bara RDA som kan rollen som Macgyver fan blev sugen att kolla på det nu . Och denna serie ska inte förstöras av nån annan skådis om detta blir film bara RDA kan rollen. Själv har detta varit min barndoms serie. Redigerad 20 mars, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 (redigerad) MacGyver som film kan nog inte bli annat än dåligt. Redigerad 20 mars, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 MacGyver som film kan nog inte bli annat än dåligt. Har du ens sett serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 MacGyverism är min religion. Det här får de inte fucka upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Shis, varje tråd jag går in på här lyckas man få in neger nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Shis, varje tråd jag går in på här lyckas man få in neger nånstans. Känner du dig kränkt? Vill du att vi ska sluta? Jag har spelat Resident Evil 5. Jag vet vad som händer om man inte skjuter er, negrer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Shis, varje tråd jag går in på här lyckas man få in neger nånstans. Du har bara otur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Jag har spelat Resident Evil 5. Jag vet vad som händer om man inte skjuter er, negrer. Jag börjar då skratta vid de mest underliga tillfällen. Vem ska regissera då? Jag tror Spielberg skulle göra ett bra jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts