Renard Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Tänkte att vi kanske kunde spela någon gång. Lätt ! Måste bara lära mig hur man kör i SP först . Sen ska du få se på slakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 (redigerad) Slakt? Jag tänkte mer CO-OP. Redigerad 26 maj, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Slakt? Jag tänkte mer CO-OP. Change of plans. Vi får slakta tillsammans du och jag . Kan man råna affärer btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 hardu köpt dlc'n pixie? i så fall så måste renard också köpa det på tal om dlc, är det någon annan än jag som ser fram emot torsdag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 (redigerad) hardu köpt dlc'n pixie? i så fall så måste renard också köpa det på tal om dlc, är det någon annan än jag som ser fram emot torsdag? Nej, har inte gjort det. Även om jag hade gjort det så skulle jag lätt kunna ge det till Renard gratis, efterssom vi har PS3. Jag ser fram emot Torsdag väldigt mycket, men kanske inte av rätt anledning. Nån gång ska jag köpa både Ultor Exposed och den nya som jag inte orkar kolla upp vad den heter. Kan man råna affärer btw? Man kan råna både människor och affärer. Redigerad 26 maj, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Nej, har inte gjort det. Även om jag hade gjort det så skulle jag lätt kunna ge det till Renard gratis, efterssom vi har PS3. Jag ser fram emot Torsdag väldigt mycket, men kanske inte av rätt anledning. Nån gång ska jag köpa både Ultor Exposed och den nya som jag inte orkar kolla upp vad den heter. Man kan råna både människor och affärer. Kan man skicka DLC gratis till vänner via PS3? Nu blir jag lite förvirrad . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Kan man skicka DLC gratis till vänner via PS3? Nu blir jag lite förvirrad . Allt* som man köper på PSS går att dela med sig till fyra andra personer. * = Allt förutom Warhawk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 (redigerad) Allt* som man köper på PSS går att dela med sig till fyra andra personer. * = Allt förutom Warhawk. Det hade jag inen aning om! Coolt! Btw, vad heter du på PSN? Måste självklart adda dig Pixie! Själv heter jag AjaxWarrior Redigerad 26 maj, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Det hade jag inen aning om! Coolt! Btw, vad heter su på PSN? Måste självklart adda dig Pixie! Själv heter jag AjaxWarrior Lägger till dig. Nog med OffTopic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Lägger till dig. Nog med OffTopic nu. Nu är vi vänner! Nuff Off Topic! Går det att designa gängets logotyp och tvinga gängets medlemmar att ha den på ryggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Nu är vi vänner! Nuff Off Topic! Går det att designa gängets logotyp och tvinga gängets medlemmar att ha den på ryggen? Nej. Man kan endast bestämma stil på medlemmarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 har nu införskaffat Corporate Warfare och klarat ut det. fortfarande kort, men mer utmanande och sista uppdraget är nog det bästa jag någonsin sett kläderna man får med är sjukt grymma, men vissa klagomål finns ju. som t.ex varför kan man inte ha på sig en huva tillsammans med hockey masken(jason style mask, komplett med blodstänk o allt) för 560 ms poäng så är det definitivt värt pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Har köpt båda expansionerna nu för 115kr. Ska bli kul att testa. Om någon med PS3 är intresserad(Vice, Renard?), så säg till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Har köpt båda expansionerna nu för 115kr. Ska bli kul att testa. Om någon med PS3 är intresserad(Vice, Renard?), så säg till! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 (redigerad) Har köpt båda expansionerna nu för 115kr. Ska bli kul att testa. Om någon med PS3 är intresserad(Vice, Renard?), så säg till! Älskar dig så jävla mycket ! Ja tack! Grymt roligt spel btw! Men: När man går in på Pausmenyn och går till radio och väljer Krunch, så spelas det en grymt tung låt varje gång. Det är samma låt varje gång man väljer Krunch och det påverkas inte av vilken låt som går på kanalen just då. Vad heter låten? Edit: Forget it, det var Chimaira - Resurrection Redigerad 2 juni, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 <3 Älskar dig så jävla mycket ! Ja tack! Haha. <3 Du har PM, Renard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Hahaha! Ibland när The final countdown spelas på bilradion så börjar ens karaktär nynna med ! Blev fan chockad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 har nu införskaffat Corporate Warfare och klarat ut det. fortfarande kort, men mer utmanande och sista uppdraget är nog det bästa jag någonsin sett Vad var så bra med det sista uppdraget? Det var ju bara ett sniper-mission, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Vad var så bra med det sista uppdraget? Det var ju bara ett sniper-mission, typ. var inte mimar armen,ninjorna, ufot, gyron, snubben på pee wee bike grymma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 var inte mimar armen,ninjorna, ufot, gyron, snubben på pee wee bike grymma? Njaa, inget speciellt. Inget direkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts