Pixiegnom Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Vill också ha DLC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Vad är det som var bättre med RPG'n i San Andreas än den i Saints Row 2? uuuhm inget... möjligtvis att i SA så är den portabel... men iaf det är bara att skjut upp i luften, sikta på något sen och raketerna kommer att åka dit @pixi: det finns ju till ps3 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 @pixi: det finns ju till ps3 också Mjoo, men jag kan inte köpa något från Playstation Store. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Mjoo, men jag kan inte köpa något från Playstation Store. varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 varför då? Har inte rätt bankkort för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Har inte rätt bankkort för det. det är just därför jag gillar ms points grejen mycket bättre.. bara att köpa i butik(eller direkt på marketplace), skriva in koden på kortet, och vips så har man X ms points Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Glöm vad jag sa, mitt kort funkade visst. --- Jag tänkte köpa Ultor Exposed, men jag vet inte om det är värt 70kr. 3 uppdrag 6 nya fordon Nya kläder Det var det som intresserade mig, men det får vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Kan man interagera med saker man köper till sitt hus? Typ, sitta på stolar? Btw, var köper man möbler? Krapea? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Kan man interagera med saker man köper till sitt hus? Typ, sitta på stolar? Btw, var köper man möbler? Krapea? Man kan inte möblera lyorna själv, utan det är vissa platser där man uppgradera t.ex från piano till en strippstång och så. Sen kan man även köpa runt tre olika stilar som ändrar i princip hela lyan - ungefär som i Scarface: The World Is Yours där man kan byta stil på sin mansion. Och nej, det går inte att interagera med sakerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 förutom att ta upp dom och använda dom som vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Dev diary jag älskar Volition detta pack visar att dom verkligen bryr sig om fansen! bara massa grejer som fansen har begärt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Kul att Corporate Warfare släpps på min(och Sniper's) födelsedag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Kul att Corporate Warfare släpps på min(och Sniper's) födelsedag. Someone wrote my name! Är det bara jag eller brukar det vara DLC-släpp på torsdagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Someone wrote my name! Är det bara jag eller brukar det vara DLC-släpp på torsdagar? Playstation Store uppdateras varje Torsdag, så jag antar att det beror på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Fixat och donat! Beställde SR2 från SIBA igår så nu är det bara att vänta ! En liten fråga bara för skojs skull: Kan man hoppa fallskärm från flygplan/helikoptrar/byggnader utan att behöva starta en diversion? Att man kan hoppa fallskärm även när man free-roamar som i SA med andra ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 ja det går. MEN HOPPA INTE FRÅN FLYGPLAN! du kommer att slå i vingen och falla handlöst ner till marken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 ja det går. MEN HOPPA INTE FRÅN FLYGPLAN! du kommer att slå i vingen och falla handlöst ner till marken! Låter ju också riktigt skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 (redigerad) Få tre guldstjärnor i Basejumping så förlorar du ingen skada när du faller. Väldigt praktiskt. Renard: Har du beställt till PS3? Redigerad 26 maj, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Renard: Har du beställt till PS3? Yes! Hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Yes! Hurså? Tänkte att vi kanske kunde spela någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts