Pixiegnom Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Jag kommer nästan aldrig upp i så höga belopp. En gång fick jag 50 tusen men sen är det bara små summor. Det kommer ju dessutom nästan inga bilar heller. Jag bara står där och väntar, tills det kommer nån. Så tiden hinner gå ut. Man skall ju vara i ett speciellt område där pengarna dubblas. Och när de väl kommer åkande och jag rusar mot bilen för att slänga mig då bromsar han!! xD Så man kan klara uppdrag coop? Gött. Gärna! Skall spela hela dagen idag. Är ledig... På motorvägen kommer det typ alltid bilar ju. Och strunta i x2-områdena, de är helt värdelösa. Ja, det går att köra COOP, men då måste man få ihop dubbelt så mycket poäng. Kolla på den här videon: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 På motorvägen kommer det typ alltid bilar ju. Och strunta i x2-områdena, de är helt värdelösa. Ja, det går att köra COOP, men då måste man få ihop dubbelt så mycket poäng. Kolla på den här videon: Tack skall prova det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 En fråga till: Hur får man tag i vapen? Hittar inga vapenaffärer. Och jag har sjukt kass med vapen. Inga skott. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 En fråga till: Hur får man tag i vapen? Hittar inga vapenaffärer. Och jag har sjukt kass med vapen. Inga skott. =/ Finns två olika affärer: Brassknuckles: Säljer meleevapen Friendly Fire: Säljer allt från pistoler till raketgevär. Du får helt enkelt åka runt i stan och utforska alla butiker som du inte har upptäckt. Sen finns det även vapen i dina safehouse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Finns två olika affärer: Du får helt enkelt åka runt i stan och utforska alla butiker som du inte har upptäckt. Sen finns det även vapen i dina safehouse. Finns ju typ... sjukt många affärer. Jaja, bara till att sätta sig i bilen... Gick förresten sjukt bra det där med bedrägeriet, filmen var toppen, tack. Jag visste inte att man kunde styra i luften så innan så bara föll jag som en köttklump tillbaka mot marken. Men nu siktade jag in mig på bilen igen och då fick man grymma poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 ska vi köra co-op nån gång kanske? bara att adda mig I'd love too, men jag har inte Gold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 I'd love too, men jag har inte Gold aaaw varför inte skaffa? kostar ju inte så värst mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 I'd love too, men jag har inte Gold Kan du inte bara fixa ett nytt konto och ha guld i en månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Skaffa PS3 och betala...ingenting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 (redigerad) Kan du inte bara fixa ett nytt konto och ha guld i en månad? Man får väl bara ett silver/konsol? @ Vice Inte för att starta konsolkrig nu; jag skaffar PS3 när dom har exclusives jag är intresserad av Redigerad 21 mars, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Man får väl bara ett silver/konsol? Vad jag vet så är det så att man bara skapar ett nytt konto på boxen och så fåt man en månads guldtrial Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Jag fick inte det på kontot jag skapade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 (redigerad) Vad jag vet så är det så att man bara skapar ett nytt konto på boxen och så fåt man en månads guldtrial Funkar bara 3 gånger per konsol Saints row 2 är sjuklätt tycker jag. Körde på svåraste nivån, ändå jättelätt eller.. vissa uppdrag är faktiskt ganska svåra. Redigerad 21 mars, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 (redigerad) yes! äntligen info på DLC:n! det kommer att heta "ultor exposed" och man ska då men hjälp av tera patrick( ) förstöra ultor. det kommer att inehålla 3 nya uppdrag (ca: 2h), nya fordon b.la. attackflygplan, fler kläder som b.la. alien och swat/masako och liter annat. det kommer ut 16 april och kommer att kosta 800 ms points(ca 80kr). kan knappt vänta trailer Redigerad 31 mars, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 yes! äntligen info på DLC:n! det kommer att heta "ultor exposed" och man ska då men hjälp av tera patrick( ) förstöra ultor. det kommer att inehålla 3 nya uppdrag (ca: 2h), nya fordon b.la. attackflygplan, fler kläder som b.la. alien och swat/masako och liter annat. det kommer ut 16 april och kommer att kosta 800 ms points(ca 80kr). kan knappt vänta trailer Värt att nämna är också att det bara är EN av TRE expansioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 Schysst att man har kvar SR2 då, Kommer nog köra lite när detta släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 yes! äntligen info på DLC:n! det kommer att heta "ultor exposed" och man ska då men hjälp av tera patrick( ) förstöra ultor. det kommer att inehålla 3 nya uppdrag (ca: 2h), nya fordon b.la. attackflygplan, fler kläder som b.la. alien och swat/masako och liter annat. det kommer ut 16 april och kommer att kosta 800 ms points(ca 80kr). kan knappt vänta trailer Äntligen ska man få ta fram Saints Row 2 igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Bara jag som inte tycker DLC:n verkar bra alls!? Seriously... Tera Patrick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 fasen också! det har blivit försenat en vecka.... för att det ska släppas samma dag som ett demo till ett annat spel! Q: Why was the DLC delayed? A: Our upcoming game, Red Faction: Guerrilla has a single-player demo releasing on April 23rd as well to the general public. Since the SR2 DLC features RF:G content, we wanted to sync them up so gamers can experience both quality Volition titles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 fasen också! det har blivit försenat en vecka.... för att det ska släppas samma dag som ett demo till ett annat spel! Vadå för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts