Ritzitelli Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Hallå! Har ett Problem med GTA IV Det kommer upp Error RMN 40. Men saken är de att jag har Vista! Har sökt runt lite och de står att man ska ha Service Pack 3 för detta men de är till till XP? Förstår inte riktigt vad jag ska hitta på. Tacksam för Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Hallå! Har ett Problem med GTA IV Det kommer upp Error RMN 40. Men saken är de att jag har Vista! Har sökt runt lite och de står att man ska ha Service Pack 3 för detta men de är till till XP? Förstår inte riktigt vad jag ska hitta på. Tacksam för Hjälp! Du har inte kryssat för någon kompabilitets check? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ritzitelli Skrivet 18 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Du har inte kryssat för någon kompabilitets check? Hum, Förstår inte. Inget snille på datorer, Kan du utveckla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Hum, Förstår inte. Inget snille på datorer, Kan du utveckla? Högerklicka på GTA IV.exe och egenskaper: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ritzitelli Skrivet 18 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Aha! Men problemen forstätter. :/ Nu bytte jag till Service pakt 1 eftersom jag har Vista! ( Rätt gjort? ) Nu kommer de en ny Error, RMN 30 (!?) Ngn, Som kan förklara detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ritzitelli Skrivet 20 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 (redigerad) Lol nvm, såg att du hade skrivit det i första posten! Googlandet fortsätter! Redigerad 21 mars, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts